sofiaberlin

Alla inlägg under april 2011

Av Sofia - 30 april 2011 13:05

Nu har jag nog tänkt börja blogga lite oftare & så!

Fixat ny header som ni kanske se så får vi se hur länge det håller den här gången C:


Sitter hemma hos Hanna nu & hon har precis duschat, så vi ska väl ut & åka longboard snart. Köpa sockerdricka ..

Eftersom det är valborg ska jag iväg till några kompis ikväll :))


ETT MEGA GRATTIS TILL LENIS SOM FYLLER FJWORTIS IDAG! ♥



No pick för det är Hannas dator. D:

Av Sofia - 13 april 2011 21:44

Hejjsan nu igen dåååe ((:

Eewe du leeser & klagar på min uppdatering D:

Förstår dej inte alls..

Men livet rullar vidare då & sommaren kommer fort som #¤%~.

Wiiiiie! :)


men Dagen på stan idag med Jogge vart 100% lyckad!

rätt kallt framåt kväll enligt meej dock...


snart är det Påsk & jag & pappsen ska åka upp till Dalarna över helgen.

hämta hem huset på hjul & shit u know!


gulligt värre.

Höll på att glömma! Eewe fyllde också fjortis förra veckan!

Festen var riktigt jäkla kul med så tusen tusen till Eewe för det! <3

   


.

Av Sofia - 1 april 2011 22:15

ingen kommer läsa detta men caaare\

en snabb hälsning här nu då :)


OllisN fyllde fjortis igår så grattis & hoppas min present inte sög lika hårt som alla andra år, har jag svårt att tro men.. B)


ÖSTGÖTALÄGER imorgon. den döööh! 

är inte alls taggad elr peppad alls. S K I T 

såååå det får väl gå vägen & lovat att äta middag nånstans med faster imorrn kväll med. lovely ♥ 

nu kanske ni skulle vilja haft en bild med jaah.....

öhm,,,, 


soeet C:

 

Presentation


Läs bloggen !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

ska jag byta till blogg.se ?
 gör det, lättare att komma ihåg
 nej jag är van vid adressen du har!
 nej du försvinner ju alla andra inlägg
 ja blogg.se är bättre :)

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards