sofiaberlin

Alla inlägg under juni 2011

Av Sofia - 30 juni 2011 15:56



 

Skillnaden är att den övre är bäst med dåligt ljud men lyssnar du på den undre med det kommer du sakta men säkert börja blöda ur öronen...


Av Sofia - 30 juni 2011 00:22

Min gårdag spenderades med Elisa mest.

Vi käka lunch på Ming Palace & gick sen på stan hela dagen, inte gjort på jätte läng så kände verkligen för att köpa allt! Sen var vi på bio & såg Bad Teacher, riktigt skön humor i den alltså! Förstod inte varför det bara var jag som skrattade vid dom roligaste tillfällena..:/











Senare på kvällen träffa vi Prantner & Lüning, sjuuukt länge


sen man såg dom två! Runt midnatt var jag för lat för att åka bussen så jag stanna hos ELisa & slagga där. 












               Min dator är inte snel. Det här är dom enda bilderna ni kan få ! 




























































Av Sofia - 27 juni 2011 00:23

Har inte så mycket att skriva... Har väl ett ganska trist liv då!


Har varit i Malexander över midsommar & lite sånt.

Vart med Hanna om kvällarna , mysigt! 

Vart med Robin var & varrannan daaaag..


 


Tycker att alla som läser detta ska följa mina råd & goggla fram












Illuminati ...

klicka sedan här    (vet inte om någon vill/vågar se allt) 


Av Sofia - 16 juni 2011 14:07

Nu säger vi att jag va i Grekland 2 veckor så det inte blev så dött på bloggen! :)


Sommarlov nu iallafall! Skolavslutningen var seg, riktigt seg.

Sa inte så mycket hejdå till alla men vi ses ju endå hela sommaren. B)


Efter det drog jag, Andreas & Robin hem till Robin

såg film och såååå. Senare kom även Tim & vi gick ner på stan & käka.

Mer film.


På kvällen (natten) sen blev det trädgårdföreningen med mycket glaaadaaa människor! Bra start på sommarlovet. :DD

Nu drar jag mig mot Elisa...

         

Presentation


Läs bloggen !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

ska jag byta till blogg.se ?
 gör det, lättare att komma ihåg
 nej jag är van vid adressen du har!
 nej du försvinner ju alla andra inlägg
 ja blogg.se är bättre :)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards