sofiaberlin

Alla inlägg under juni 2010

Av Sofia - 30 juni 2010 21:58

nu är det nära!


det är så spännande! vi åker här ifrån klockan 8.oo på morgonen.

vi kommer att landa typ 1.oo på natten sv-tid , det blir 7.oo på kvällen i usa.

så det kommer bli en lång dag.


jag kommer ha med mig daotrn så jag kommer blogga & va inne på msn & sånt.

antaglign är jag inne sent på kvällen eftersom klockan inte är samma sak.


  



TANISHI

Av Sofia - 30 juni 2010 09:34

nu har jag nästan packat klart. :) ska bara stoppa det i en väska & packa handbagage. det gör jag ikväll!


idag kommer amanda hit sen ska vi på bio & se eclipse premiären!!

kul , kul enligt mig. ;)


när vi åker ska jag ta med datorn så jag kan blogga. :D det blir ju inte varje dag tror jag men lite är ju bättre än inget.


  


TANISHI

Av Sofia - 29 juni 2010 21:57

  


dagens sötis går till den söta lilla katten på videon jag hitta på internet. ;)



TANISHI

Av Sofia - 29 juni 2010 16:07

dagens låt!


Celine Dion - Alone


den är så fin , känns som den är sann också.



TANISHI

Av Sofia - 29 juni 2010 12:07

nu har jag varit på stan på morgonen. :)

det blev de två t-shirtarna jag har skrivit om innan , de är jättefiina tycker jag.


nu måste jag packa lite men jag orkar verkligen inte så jag hamna vid datorn.

jättevarmt ute idag också. <3


t-shirtarna <3

  


TANISHI

Av Sofia - 28 juni 2010 21:11

nu har jag varit på sista träningen.

nu börjar vi inte fören skolan börjar typ.


t-shirtarna jag skrev om har jag kommit fram till att jag ska köpa både 1 & 2.

för jag vill ha båda & kunde inte bestämma mig då. ;)


TANISHI

Av Sofia - 28 juni 2010 09:14

hej sunshines!


nu ska jag snart gå och äta frukost.

de är jättevarmt & skönt ute idag så vi får väl se bad jag hittar på.


ikväll blir det också min sista träning i försäsongen för vi ska ju flyga redan på torsdag!! :D


TANISHI

Av Sofia - 27 juni 2010 21:03

jag ska köpa en t-shirt i veckan. & jag får bara köpa en annars får jag betala själv!

& jag vet inte vilken jag vill ha!!! (!!!!!!) 


titta, de är de här tre. alla kostar lika mycket och är från samma affär!

     

      


vilken tycker du jag ska ta?? <3



TANISHI

Presentation


Läs bloggen !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

ska jag byta till blogg.se ?
 gör det, lättare att komma ihåg
 nej jag är van vid adressen du har!
 nej du försvinner ju alla andra inlägg
 ja blogg.se är bättre :)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards