sofiaberlin

Alla inlägg under november 2010

Av Sofia - 30 november 2010 18:17

livet börjar äntligen betyda nått 


hade ingen drama i skolan idag , hanna & jag var först i berga sen var vi på idrotten & kolla på dom som har de som elevens val :) killarna körde tempo-boll & tjejerna rugby!

vi valde film på engelskan , vi ska se den på fredag. det blev ensam hemma.

haha, Eewe var den ända som ville se ice age 3 ^^

Alam fällde mig rakt bakåt i skolan med, STENGOLV O_O ajj fan var ont de gjorde!

inget alls efter skolan sen typ :)


ETT MEGA STORT GRATTIS TILL ALAM SOM FYLLER 14 IDAG OCKSÅ! :D


man var tvungen att måla sin egen sko på bilden så varsegod & checka in då ^^

  


http://www.facebook.com/video/video.php?v=178964705447795&subj=100000028017412  <-- video från idrotten :D

Av Sofia - 29 november 2010 21:29

fucking mega utskälld i skolan idag D:

och vem fan var de som börja ? :) inte jag ;O

aja, fett skön vikarie på fysiken hade vi, vi ska ha honom nästa gång med! haha

film på spanskan med , Knutsson & jag var i berga precis innan & köpte lite gudis med.

 

efter skolan var man med Manda & hennes familj, dom vaccinera sig & sen åt vi ^^

haha, jag följde med för manda hade glömt att dom skulle åka när vi va & jag ville ju bra gärna inte gå hem. ♥

 

aso, jag har seriöst inga nya bilder ;(



Av Sofia - 29 november 2010 19:35

hemma igen nu :D

vi sov i en IGLO / gumpasal! svin kallt var de.

två lag hade vi ju , vi vann våran grupp & gick då vidare till A-slutspel.

men sen åkte vi ut i semifinalen så en tredje plats blev de :)

P94 vann hela cupen , F96 kom två & vi (F97) kom trea.

värsta snöstrom har de ju varit med & de tog skit lång tid att åka hem efter sista prisutdelningen , den var rätt cool btw ;)

 

men kom väl hem vid 23.50 nån gång igår.

 

låten kommer väcka minnen för alltid ♥♥



Av Sofia - 25 november 2010 22:08

imorse kom vi inte till skolan fören vid 11.50 :P

bussen vid halv tio kom inte så vi gick hem till elin & fick ringa Alpha & säga att vi inte kom på ett tag. men de gick en buss precis efter elva.

tre lektioner på eftermiddagen & två av dom var i datasalen.

träning efter skolan , gick bra & sen hem & packa nu.

nästan klar nu ^^


såg vampire diaries förut med ;)


   

Av Sofia - 24 november 2010 22:57

titta på film & käka guudis på spanskan :D

haha, jag hade bara rosa godis i min påse ^^

det var en konstig film, & vi hann inte se klart den heller.

annars har det inte hänt så mycket , sminka mig i skolan för att de inte skulle se för hemskt ut! det snöar ju fortfarande!

var & mätte mig & kolla BMI & sånt hos syster på biologin med.

hallelujah! jag hatar biologi , hahahaaha.

syntestet gick rätt bad först eftersom jag hade linserna på mig.


men efter skolan var jag så trött så jag satte mig & kolla på film :) Twilight blev det, var sjukt länge sen jag såg den nu.

träna sen & i helgen blir det Heltoncup, jag packar alltså typ hela kvällen imorrn & det kommer bli bäst <3


  


min mongo <3

Av Sofia - 23 november 2010 20:32

snööööstorm! ;O

jag hade platt hår & lyckad sminkning när jag gick hem ifrån imorse.

men den höll fan inte länge för de är ju som sagt SNÖSTORM!

inte alls vart min dag idag, vi ska inte äns snacka om den.

men Alam hade fått tag i nån grej från en tändare skulle jag tro & som gav stötar :D

sjukt kul! haha, hon körde den i nacken på mig först O_O jag bah; ajj! vafan !?

hahahahhahah, jag fick den :D

efter skolan åkte jag hem till manda, jag hade ingen lust att gå!

hon plugga först & jag titta på film med Alex :)

sen flumma vi lite med henne webbcam igen , filmerna blir bäst (Y)


  

Av Sofia - 22 november 2010 20:06

man kan väl kalla de ett låttips ^^


hhahah, Knutsson & jag har lyssnat på den hela dagen XD

den är ju asbra, hahaha.


Av Sofia - 22 november 2010 19:35

inget speciellt i skolan idag.

råka dra ner Alam på golvet när jag skulle stoppa henne, skulle säga en sak^^

fast hon var tvungen att springa till sin lektion så jag hann inte.

sen när hon kom tillbaka hade jag inte en aning om vad jag skulle säga O_O

jag bah; öhhhh,,,,,,

hhaha, hon blev sur & mobba mig i ett hörn sen.


efter skolan var jag hemma hos Knutsson, satt vid dator & kolla på Irene Huss :)


     


♥♥♥

Presentation


Läs bloggen !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

ska jag byta till blogg.se ?
 gör det, lättare att komma ihåg
 nej jag är van vid adressen du har!
 nej du försvinner ju alla andra inlägg
 ja blogg.se är bättre :)

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards