sofiaberlin

Alla inlägg under november 2010

Av Sofia - 5 november 2010 21:14

sitter & tittar på idol nu :)

jag tycker inte det är så bra iår. det var mycket bättre förra året enligt mig.

och de suger ju :P

nu har jag nästan packat klart typ & mitt pluggande gick inte så jätte bra.

jag har spelat guitar hero rätt stor del av dagen.


när martin & jag var på stan & var inne på gränden idag skulle vi köpa smothie men jag hade inga kontanter så Martin fick betala min.

jag bah; ska inte du ha nån då ?

han; nej bara tjejer köper smothie.

hhaha, men de var ju han som betala den XD


  

saknar sommaren ♥

 

Av Sofia - 5 november 2010 13:37

god morgon :P


somna med mobilen i handen igår kväll ^^

fast klockan var typ 02.00 & man ligger i sängen & smsar så kanske inte de är så konstigt.


idag måste jag plugga för jag har inte pluggat nått på hela lovet än.

det blir matte & svenska.

sen måste jag packa också för imorgon ska jag upp till mora parken & sen har brorsan handbollsmatch i Köping som man ska titta på. :P



  


Av Sofia - 4 november 2010 20:52

HHeej :D

sorry att de blev ett så sent inlägg.

idag har jag först sovit länge sen duschat & åkt till Elisa.

& då var klockan redan tre! hhaha


vi spela lite spel & sen åkte vi till ånestad för elisa skulle spela match.

RPIF F67 - RPIF F97 

vi (F97) vann med 17 - 15 :D


nu är jag hemma & ska äta nu.

vi hörs <3


gammal bild på Elisa :D

  

Av Sofia - 3 november 2010 17:22

vart hos Elin idag :P

vi har spelat lite tv-spel, sett på psych, snackat & sånt.

skit kul har jag haft. hennes katter är så himla söta också.

men själv tycker jag inte att dom blir större alls. ^^


igår hittade jag mitt gamla fotoalbum med :D

senaste jag satt in nått var från en dag med Karroo i våras.

så jag fixade två nya sidor.


Piccaso känner vi ju igen :P


jag har inte fixat nån snygg framsida direkt.  

 

senaste ;

  


ska träna lite senare ikväll <3

Av Sofia - 2 november 2010 13:33

  


Rapparen Soulja Boy tvingades ge upp en spelning i Washington på lördagen när polisen stänger av händelsen efter slagsmål bröt ut i mängden.

dom sa också att det hade blivit problem med pengar & att han inte skulle få några & han sa själv att det inte gjorde nått men polisen var ju tvungna att bryta iallafall :/


  

http://www.youtube.com/watch?v=NuUY9zjmzos&feature=related

Av Sofia - 2 november 2010 12:36

hola chicas & chicos :D


imorse vakna jag av att Martin & hans kompisar väsnas i köket.

så jag gick upp & då satt dom & titta på nån jäkla monster film i tvrummet.

den var inte bra. konstig !

hhaha, jag gick typ & la mig halv ett igår & då var dom vakna, & sen vakna jag av att dom fortfarande är vakna vid halv nio. herregud lixom!

men när en stack hem somna dom andra två i soffan.


sen dess har jag inte gjort så mycket, fixat på mitt rum & lyssnat på musik.

på tal om de så vet ju alla att jag lyssnar på sofijah hela tiden.

& igår när vi var & köpte en ny mobil åt martin var de henne i köpte av XD

jag tänkte ''fan va lik henne hon är'' sen såg jag namnbrickan! hhaha :P



  

tihihi, fin bild javet :D

Av Sofia - 1 november 2010 20:01

var hos tandläkarn för ett tag sen.

inga hål :D fick nästan skäll för att jag använder Listerin , hhahah XD 

tydligen inte alls bra enligt henne.


innan tandläkarn var jag på lagerhouse med pappa.

köpte en fiin pärm jag kommer ha i skolan sen tror jag.


  

cool va ? ^^

Av Sofia - 1 november 2010 13:35

slapp dag i mjukis byxor :)

sitter bara hemma i soffan & tittar på tv & kollar facebook.

jag har kommit på hur man fixar ''bokmärken'' på internet så nu har jag allt jag behöver i listen där :D

såhär ser den ut:


Laget (a) || Facebook :D || Google (H) || Bilddagboken ;o||

Blogga ;D || Youtube (Y)(Y) || Bloggen :) || Picnik (HH) 


kände att jag inte ahde några mina bilder alls så här kommer några från imorse.


     


   



   


Presentation


Läs bloggen !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

ska jag byta till blogg.se ?
 gör det, lättare att komma ihåg
 nej jag är van vid adressen du har!
 nej du försvinner ju alla andra inlägg
 ja blogg.se är bättre :)

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards