sofiaberlin

Alla inlägg under juli 2010

Av Sofia - 31 juli 2010 22:27

hej sunshines   


jag funderar på att göra en helvändning i bloggen.


att den ska handla allt mindre med vad jag gör och mer och mer om mode, musik & andra saker.

kanske kommer att ta bort alla inlägg men det tror jag inte.

det blir för mycket att skriva och sånt så vi får se. 

tills dess får alla ha det bäst (L)

Av Sofia - 28 juli 2010 22:34

nu sitter jag och tittar på film och äter Japanese mix. 

den är jätte god men ingen annan i familjen tycker om den. ^^


filmen

den heter 50 first dates.

den handlar om en kille som jpbbar på ett akvarium sen träffar han hans stora kärlek. men sen får han veta att hon har varit med om en bil olycka för nästan ett år sen som gör att hon inte kan lagra gamla minnen.

så hon ''lever samma dag om & om igen'' & för att skydda henne spelar hennes bror & pappa upp samma dag för henne om & om igen.


   den var inte full när filmen börja, bara så ni vet. ;)

Av Sofia - 28 juli 2010 20:29

det fanns inga rosa skal än. :(

det var tydligen typ en månad kvar till iallafall, bara för att den är för ny tydligen.

men den är ju inte alls ny! jag har ju haft den sen lite innan skolavslutningen!

ajaa.


sen var vi ute och åt & sen var vi i affären & handla inför resan. ;)

och jag köpte ett brunpuder.


    

Av Sofia - 28 juli 2010 12:21

ny design till bloggen nu då. ^^ 

jag vet att det skär sig i bakrunden där uppe men det gick inte att få bort det.

annars tyckr jag att den blev fin. :D


senare ska vi åka till stan och då ska jag titta om de har fått in nya skal till min mobil & martin ska hämta nått som han förhands boka för 2 år sen som kom ut igår.


det är rosa jag ska titta efter. ;)

  

Av Sofia - 28 juli 2010 10:31

god morgon :D


idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men eftersom vi kanske ska åka bort imorrn så måste jag packa och kommer inte hinna så mycket.


ska nog samla ihop pengar så att jag har lite pengar kvar när skolan börjar. 

ska alla andra göra idag då?   

Av Sofia - 27 juli 2010 23:30

en liten kvällsbild innan lägg dags. ^^


hoppas alla har haft en bra dag.   


  

Av Sofia - 27 juli 2010 18:44

inatt så vakna jag vid typ fyra sen när man tittar upp var hanna vaken.

jag : äru vaken...? 

hanna: aa....


sen somna både igen, sen vid nio hände samma sak fast då somna vi inte om igen för hannas pappa skulle hämta hennes så de kunde åka tillbaka till stugan. ^^


idag sen har jag städat efter hanna & mig , inte klar en.

fått min nya madrass nu eftersom hanna hade den. hon fick kolla om den va skön först. ;)


nu ikväll är några här.



hannas nya mobil är kärlek  


  


Av Sofia - 26 juli 2010 20:40

dagens låt!


B.o.B - airplanes


tre bokstäver : OMG!


Presentation


Läs bloggen !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

ska jag byta till blogg.se ?
 gör det, lättare att komma ihåg
 nej jag är van vid adressen du har!
 nej du försvinner ju alla andra inlägg
 ja blogg.se är bättre :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards