sofiaberlin

Alla inlägg under augusti 2010

Av Sofia - 31 augusti 2010 19:28

  


dagens sötis kommer här! :)


en liten skateboard åkande bulldog som har riktiga skills & han är ju bättre än mig!! hhaha, jag har ju önskat mig en skateboard eftersom jag fyller år snart! (a*


Av Sofia - 31 augusti 2010 19:09

idag i skolan hade vi två håltimmar! :D

först var det på spanskan för vår lärare skulle ta skolfoto så vi hade det bara i 15 minuter! sen efter det hade vi lunch så det var länge.


sen hade vi det på draman med eftersom det var skolfoto i aulan ^^

då var vi i berga & handla goodis. :D


sen ikväll är det the mentalist på trean kl. 21.00 för alla som vill se !! 


mjukisar på & halstabletter fram ^^ förkyld :(


finns bara en sorts halstabletter jag tycker om & det är Dr Dryels orginal!!


  



Av Sofia - 30 augusti 2010 18:45

looki :)


dagens:

  • svart linne, gina
  • randig hoodie, bikbok
  • ljusblå jeans, lindex

inte så specielt direkt men det blir fint ;)

jag får alltid röda ögon om man använder blixt & det var inte meningen men jag orkade bara ta ett kort!


  

Av Sofia - 30 augusti 2010 17:13

  


hiss för varm choklad. :D jag vet att det är tidigt att börja men det är ju så gott!

precis druckit det nu i fina kopp jag köpte till bror när han fyllde 15 !!


grädde måste man ju också ha! ^^


  

Av Sofia - 30 augusti 2010 16:58

hello sunshines! (:


skola såklart. vi låste in lena & hajar i ett skåp, haaha. (inte samtidigt)

fast hajar låste vi med lås på, kul hade vi iallafall!


annars inte så mycket i skolan, dunka ashög musik på uppis tills Amin

blev pisst -.-

sexyyyy bitcchh !!






       


hahaha ♥♥♥

Av Sofia - 29 augusti 2010 20:21

jag har varit i katrineholm i på handbollsläger nu i helgen & i torsdags när jag packa gjort jag ett inlägg men jag glömde spara det så det blev inget. 


men kort om helgen:

* match mot p98 vi vann 20 - 16 ! fett kul med !

* match mot f96 vann med 12 bollar. (kommer inte håg siffror)

* ont i halsen så ingen träning sista dan !! -.-

* en kille slog ner en annan & an brut benet när han

slog honom sen !! fan vad läskigt det var asso !!!

* fatsna i hissen & fick nästan hjärtatack !!




bra helg ? det tycker jag !! :D

imorrn är det skola & jag ska plugga nu


bilden som skulle vart innan jag åkte :P packar

Av Sofia - 25 augusti 2010 21:53

idag fick folk typ damp på lunchen för Amin (stava?) var inte inne på uppis!!

sen när han kom fick alla mer damp! hhahaha

hände inte så mycket annars, jag & några till har fått nya buss kort

för våra gammla funka inte!!


efter skolan har jag bara slappat & sen bad jag pappa stämma min

gitarr & vad gör han ? joo, han gör så en sträng går av!! -.-

men bra jobbat lixsom...


sen var det träning & det gick bra, jörgen kallade mig begåvad, hhahah

nuska jag gå & duscha och sen sooooova.


glömde mobilen idag så inga bilder. :(

Av Sofia - 24 augusti 2010 17:54

skola idag så klart !

hände inte så mycket. jag , hanna & ange spelade uno på lunchen typ! xD

skit kul för ingen av oss var säker på hur man spelade & vi hade lite damp med, hahha!


sen efter skolan var jag & klippte mig. :P det ser typ lika dant ut bara att det är mycket tunnare & lite kortare.


bilder från skolan <3

      

Presentation


Läs bloggen !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

ska jag byta till blogg.se ?
 gör det, lättare att komma ihåg
 nej jag är van vid adressen du har!
 nej du försvinner ju alla andra inlägg
 ja blogg.se är bättre :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards