sofiaberlin

Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av Sofia - 15 augusti 2010 20:17

jag börjar bli nervös inför imorrn nu. ^^ 

vi ska ju ha lektioner redan imorrn liksom !!


+ att man måste gå & lägga sig tidigare än innan nu.

det är så här att jag har haft svårt att sova senaste veckorna & hur ska jag kunna sova ikväll då har ni tänkt ? 


sen kommer det ju bli bättre när jag börjar gå upp tidigt & träna handboll flera gånger i veckan. :) då blir det lätt att sova. 


♥♥♥

Av Sofia - 15 augusti 2010 18:23

        


The Mentalist:


det här är en serie för dom som gillar när huvudpersonen är askul & ibland iriterande för andra. ^^  hihi

det är en kriminal serie om en kille som har fått sin familj kallblodigt mördad & är ute efter mördaren...

+ att han är ''mentalist'' det är en person som använder skärpa & hyonos & sånt krimms kramms. svårt att förklara men när man ser den fattar man vad jag menar. ;) folk tror att han är 


serien har redan gått en säsong men säsong två börjar snart men jag vet inte datum , men reklamen går. ;)


  


 

Av Sofia - 15 augusti 2010 11:06

hhej! 


sista dagen på sommarlovet idag! & den kommer att tillbringas med Edberg. :)

så den kommer bli bäst med andra ord.


jag leker lite med den ny text/färg funktionen också som ni ser. x)


  

edberg ♥♥♥

Presentation


Läs bloggen !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

ska jag byta till blogg.se ?
 gör det, lättare att komma ihåg
 nej jag är van vid adressen du har!
 nej du försvinner ju alla andra inlägg
 ja blogg.se är bättre :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards