sofiaberlin

Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av Sofia - 17 augusti 2010 20:36

amanda har vart här nu :DD

eller först var vi hos henne lite då. ;)


sen till mig , vi ''satt'' på golvkuddarna & snacka.

eller ja , amanda log på båda så jag låg på henne, hhaha !!


pussssss på det!



gammal söt bild enligt mig ♥

  

Av Sofia - 17 augusti 2010 20:28

dag 1 , check

dag 2 , check


& sofia börjar tröttna. :P nej men det var faktiskt ganska segt ett tag idag enligt mig , hur ska man göra för att stå ut tre år ? tips kanske ? ^^


+ att det regnar. blir alldeles lagom blött när man ska vänta på bussen !!

& vi gick ju ner till berga igår för att gå på bussen vilket man fick veta var mega onödigt när man kom hem av en lagom skolseg brorsa. xD

så idag vänta hanna & jag vid skolan där martin sa men amanda , vilma & victor trodde inte på oss. men när jag fråga en kille i nian (ingen främling) & han också sa att det var där så stanna vilma medan de andra gick ner till berga. 

vilka kom på bussen snabbt och enkelt först ? jo, vi.

- in your face! hhahah, eller hur hanna ? ;)


♥♥♥

Presentation


Läs bloggen !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

ska jag byta till blogg.se ?
 gör det, lättare att komma ihåg
 nej jag är van vid adressen du har!
 nej du försvinner ju alla andra inlägg
 ja blogg.se är bättre :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards