sofiaberlin

Alla inlägg under december 2010

Av Sofia - 31 december 2010 12:29

skönt att ha en egen säng igen. :)
nyårsafton idag ju så några kompisar kommer hit kväll.

tills dess ska jag packa upp & bara göra typ ingenting. 

hörs senare :)


köpa en tröja på cupen med , fint tryck tycker jag :D

  
Av Sofia - 30 december 2010 22:57

HEJSAN HEJSAN :D

tillbaka från cupen nu, den var väl kul.

vi åkte ut i 1/8 i A-slutspel. 

ihihi, dela säng med Elisa. (a) sista natten sov jag , elisa , Elina & Thea på den! de blev ganska trångt haha men ändå.

kul på bussen hem iallafall, jag & Elisa ska tävla i att ha godisförbud så länge som möjligt 2011. men man får äta på alla ''aftnar''

(julafton, påskafton, allahelgonafton, blablabla)


fira nyår med kompisar imorrn ;)

 


Av Sofia - 25 december 2010 22:51

vi åkte hem vid lunch eller nått idag.

sen kom morfar idag så vi fira jul med honom nu på kvällen.

sitter & kollar på film nu :)

har precis ritat också nu, den där boken jag fick av martin var rätt kul så den kan bli användbar med ^^ tihi ♥ 


åker till lund imorrn då. jag kan inte säga att jag ser fram imot att åka 5 - 6 timmar buss efter de igår :P TAGGA NU OCKSÅ! :D


                                                                                               Lorans :)

     Vilma :)                 jag :)               Amanda :)            Hanna :)

  

Av Sofia - 25 december 2010 16:11

GOD JUL ^^


min julafton blir väl nått att minnas.

vi var på väg till släkten i småland men en bit innan grebo lyckades pappa köra av vägen.

fyyyyyfan va obehagligt det var! bilen blev ju välte nästan i diket.

så vi klättra ur bilen & pappa ringde efter bärgningsbil, men det skulle dröja & det var ju svin kallt ute igår så vi fick skjuts av en hem som skulle till sutrefors ;)

bärgningsbilen kom & då åkte vi ju vidare igen, va hann se de sista på kalle anka till & med xD haha


många fina julklappar fick man, kläder, pengar , pulver till håret , böcker & grejor :)


julklappen från bruur, lääängst upp på listan var den :D

 

ehehe, alla har sitt sätt att fira julafton :D

  

'-'

Av Sofia - 23 december 2010 20:39

fick julklapp av elisa idag. världens finaste armband! :DD

hon fick ju såklart julklapp av mig med.


värsta äcklet följde efter oss på stan med. sånt får man ju ärligt talat panik av.

satt i ett provrum aslänge sen var han borta. 

just tittat på vampire diaries & ska se sagan om konungens återkomst med bruur nu :)


måste slå in dom sista julklapparna nu med ^^






Av Sofia - 23 december 2010 12:06

vann biobiljett & sanning eller konsekvens spel igår på paketracet :)

blev rätt nöjd ändå.


ska snart åka till Elisa nu, vi ska nog till stan sen & sen hem till henne igen & prova spelet ^^ de är ju träning ikväll med. 

jag är fortfarande jätteförkyld men jag ska träna ändå eftersom det är lundaspelen snart & inte en chans att jag stannar hemma då. vi åker på söndag & kommer hem på torsdag.



naturligt fall på håret. jag hatar de som sagt men jag orkar

inte fixat idag. titta noga Eewe ;)

  



Av Sofia - 22 december 2010 12:14

godmorgon :D


hanna & jag vakna vid typ halv elva , jag tyckte det var tidigt & Hanna hade nästan aldrig sovit så länge. O_O morgonmänniska!


koka knäck igårkväll, gick inte så bra , men men.

sen spela vi lite GH & bilspel. Hanna suger på båda :D haha

kolla lite filmer sen , Toy story 3 & Semi-pro.

snackat lite allmän skit med.


sitter & dunkar musik nu :D

Av Sofia - 21 december 2010 15:30

skolavslutning idag :)

fick veta i kyrkan att klassen inte ska splittras efter jul.

vi har fått pengar eftersom många har mått dåligt av de eller nått.

men efter sportlovet måste dom göra någonting. antingen kommer vi ha vissa lektioner tillsammans med en annan klass eller så kan se måste splittra klassen då. vi får se :)

efter avslutning var man på stan med Hanna, Lena & Eewe.

köpte en julklapp till mig själv, var tvungen att köpa den. var en tröja från bikbok.

blev lite julklappar till bruur med :P


bussen hem till Hanna sen. hon fick packa ihop sitt pick & pack innan vi åkte hem till mig. hon sover här :D


gammal bild sen sist hanna sov här ^^

  


Presentation


Läs bloggen !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

ska jag byta till blogg.se ?
 gör det, lättare att komma ihåg
 nej jag är van vid adressen du har!
 nej du försvinner ju alla andra inlägg
 ja blogg.se är bättre :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards