sofiaberlin

Alla inlägg under december 2010

Av Sofia - 20 december 2010 22:43

de verkar som om alla utom jag & Knutsson fattat att man ska klä upp sig eller nått imorn ;s

va är poängen om man får fråga ? att va fin en timme & gå hem. XD


~citat från dagen~

''vi tar våra bondeskortor & ser glade ut :D''

''de gör vi! :D''


men nånting blir det väl, de är ju trotts allt jul avslutning. ^^ 


visstja! vi har fått reda på klasserna med.

blev 7C med 10 andra från kassen.

vi blir 25 eller 26 elever i klassen så det här blir nog rätt kul :D


        

Av Sofia - 20 december 2010 22:17

talangjakt i skolan idag :P

elevskyddsombuden hade nån tävling där frivilliga tävlade i att hämta folk i publiken.

-hämta en stureforse!

*sitter längst fram* (inget val) f u c k.

då blev man ju uppdragen på en stol där Filip som tävlade med Palm på liv & död typ! & Knutsson sitter & garvar åt mig också. 

brorsans klass vann iallafall. julpjäs hade dom :)


hem & städa lite, julhandla mat med

pappa senare på kvällen också :)


  


min bääbis 

   

Av Sofia - 19 december 2010 20:50

typ frisk nu :)

förkyld bara.

mamma försökte köra upp mig vid halv nio idag :O

haha, gick inte. jag gick upp lite efter elva sen.

julpyntat & klätt granen idag då.

fixat lite med julklappar också.


Gurkan tror att han är stålmannen också.

han tror inte att man kan skada sig på saker. skulle inte låta honom skada sig på nått men iallafall. man kan inte SMAKA på ett ljus t.ex. 


hitta en tröja i garderoben som passa lite till att fixa till julen idag.

inte använt den på ett år minst skulle jag tro. hehe, den är ju inet så jätte fin men :)


  



Av Sofia - 18 december 2010 21:19

DAGENS LÅT 


Akon & Michael Jackson - Hold My Hand 


så sjukt bra, fast Akon sjunger typ hela känns de som. :DD


Av Sofia - 18 december 2010 20:02

sjuk :'(


ah eller mer sjuk kanske jag ska säga.

ingen träning , bara suttit hemma, ritat & spelat tvspel typ hela dagen :P

ska se lite film nu ikväll :)


  

Av Sofia - 17 december 2010 19:17

typ sjuk när jag vakna imorse.

gick till skolan iallfall, ingen lust att va hemma just nu.

har ju bara tema dagar i skolan så har so hela dagarna.

alla gör varsin affisch om ett land. japan >.<

nästan hela klassen var typ sjuka efter igår, fast nästan alla var där.

skulle till skolsköterskan & hämta huvudvärkstabletter men hon var inte där så fick va utan. tack tack.

vilma & jag limma ihop våra händer med! folk titta inte alls snett på det i matsalen! helt normalt. :D

sluta vid tolv, åkte till ekholmen & träffa Elisa, stan med henne sen.

lite mer julklappar blev det.


ensam hemma mad bruur ikväll så blir nog film eller nått. :)

        



Av Sofia - 16 december 2010 20:20

blogga inte igår som ni märkte. pallade inte alls, skola & träning bara.


vakna 07.40 idag, måste gå hem ifrån 7.45 så j****vligt bråttom blev det! men jag hann med bussen iallafall.

konsert på eftermiddagen i kyrkan. höll på att garva ihjäl mig ett tag!

efter vi ätit hade vi fritid & jag & Knuttson köpte kaffe.

haha vi båda hatar kaffe så de var ju rätt kul sen.

fasen va äckligt de var först men de blev helt okej efter ett tag.

Knutsson höll inte med om det ^^

världen bästa snökrig när vi gick vinterljus med klassen sen.

hahahahaha, knuffad & glida fem meter i en backe i

snön är inte dåligt! låg säkert i snön tio gånger ;) bästa

dagen på länge aso. <3


Av Sofia - 14 december 2010 20:59

HEEEJ :D


sista ÅIF-mötet idag. fika , hade egentligen prov då.

men jag fick göra spanska provet sen , hann precis men det gick sämst typ. fast får nog godkänt!

nere vid tjejernas idrott satt jag på Knutsson & kittla henne. xd

men fick tillbaks för det sen med :P


snökrig med elin efter skolan, elin tycker inet alls om snön så det var riktigt kul :D ahahaha! hon fräser & jag garvar.


hem & fixa middag som jag hade lovat att göra idag sen.



Presentation


Läs bloggen !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

ska jag byta till blogg.se ?
 gör det, lättare att komma ihåg
 nej jag är van vid adressen du har!
 nej du försvinner ju alla andra inlägg
 ja blogg.se är bättre :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards