sofiaberlin

Alla inlägg under maj 2010

Av Sofia - 31 maj 2010 16:17

OBS!


tar en pause i bloggandet nu!


för att de är väldigt mycket att


göra just nu, skolan, avslutning,


handboll, brännbollen osv.

Av Sofia - 29 maj 2010 21:25

ny mobil = nytt nmr såklart


0760199752 


lägg till o messa mig så jag får ditt mnr, eller så kommenterar du ditt nmr så messar jag dej. ;)


    

Av Sofia - 29 maj 2010 21:14

idag va jag med elisa. :D

första va vi på stan, de är ju morsdag imorrn så!

ni får veta vad hon fick imorrn.

jätte kul va de, vi åt lunch på stan också, burger king (har inte ätit där på säkert ett år tyå. sen va vi hemma hos mig också.

kram på dagen!!


bilden är tagen med mina nya mobil o är inte alls redigerad. ;)

    

Av Sofia - 28 maj 2010 21:49

jag har glömt att säga att min mobil gick sönder i onsdags!!

vi var ute med klassen o den blev ''våt''. så den dampa hela tiden så den funkar inte.


så idag var vi o köpte en ny. :D 

de är en sony ericsson xperia mini touch. ^^ den är såå söt!+ att den kom ut igår!!

jag kommer ha fri surf o fria sms, vilket betyder att jag kan gå in på internet o allt sånt från mobilen när jag vill.


men sim-kortet har de blivit nått fel på så jag har ingen uppkoppling just nu, men de har nog löst sig till måndag. ;)

så nu har jag mitt gamla sim-kort i, så man kan messa iallafall!!

mitt nya nmr kommer när jag kan använda de.


tada!!!

jag har den gröna o vita, o eftersom den är så ny har de inte börjat sälja nåra andra än men sen ska jag helt klart köpa rosa också!!! (de kommer massor färger typ)

  

den är alltid svart på framsidan för den går inte att byta.

     

Av Sofia - 27 maj 2010 21:38

bye 6a, hello 7d!


idag har vi varit o träffat nya klassen på ånestad. :D

de va jättekul, de är ju som sagt amanda, jag, hanna (e), vilma, victor o emma (k) från sturefors.

våra klassföreståndare heter Alpha & Margareta. (men margareta va sjuk) jag hoppas jag får Alpha som mentor. ^^ 


nu visa de sig att vi kommer bli 18 i klassen för de skulle komma två tjejer från Ryd också. alltså 7 killar, 11 tjejer.

typ som nu alltså, bah de att typ alla killar är utländska. -.-

  

Av Sofia - 26 maj 2010 19:33

nu är mina naglar klara!!

dom är svarta med grön bål blommar + gröna små stenar på.

jätte bra blev de tycker jag! :D


vi var ute i skolan idag, hela förmiddagen.

jag blev as blöt, hhaha. men de va roligare än att va i skolan. ^^


ni ser bah lite av mönstret. ;)

    

Av Sofia - 25 maj 2010 20:23

dagens låt!


Natteravn - Rasmus Seebach


gillar den inte så mycket man amanda gör. ;)



  


Av Sofia - 25 maj 2010 20:05

idag var jag med amanda först efter soklan. vi cykla ner till sturefors men de börja stört regna så vi flydde hem till emma. :) 

vi såg filmen; dum & dumare! as bra film va de! ^^


sen skulle vi ner o sjunga våra sånger från musiken i kyrkan för föräldrarna!

de gick bra för hanna (e) o mig o nu är vi klara med låtarna! inga fler framträdanden!!


när jag kom hem hade bikinisarna jag beställt från internet. :D

en blå, en med mönster o en randig! alla va as snygga!

men de blir ingen bikini bild på bloggen.

  

Presentation


Läs bloggen !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

ska jag byta till blogg.se ?
 gör det, lättare att komma ihåg
 nej jag är van vid adressen du har!
 nej du försvinner ju alla andra inlägg
 ja blogg.se är bättre :)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards