sofiaberlin

Alla inlägg den 8 maj 2010

Av Sofia - 8 maj 2010 19:15

idag har jag varit på stan med mamma o pappa då.

jag köpte en kofta, ett par byxor o en vibrator mascara! :D

den är as braa.

träffa hanna på kappAhl också snacka lite med henne.

sen glömde jag min påse på HM men de kom jag innte på fören typ en timme senare så då fick jag springa runt och leta men jag fick tillbaka den sen.

+ mycket presenter till min brorsa eftersom han fyller år på måndag!


koftan ska jag ha på skolavslutningen för dom som undrar.


kolla skillnaden på den gamla o nya!!!  

jag vill ha såna linser för de e såå snyggt!   

  

:D

Av Sofia - 8 maj 2010 11:26

igår kväll hade de ändrat tiden på legend of the seeker så de blev inget.

så jag får väl se reprisen idag sen. :)


idag nu ska jag till ikano o titta på grejer till brorsan som fyller 15 imorrn.

och så ska jag titta på ett par byxor till mig själv som jag sett innan.


imorgon är de klassresa till boda borg också!  

så om jag köper byxorna kommer jag nog ha dom imorrn.

skit kul ska de bli! har aldrig vart där heller.

  

Presentation


Läs bloggen !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

ska jag byta till blogg.se ?
 gör det, lättare att komma ihåg
 nej jag är van vid adressen du har!
 nej du försvinner ju alla andra inlägg
 ja blogg.se är bättre :)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards