sofiaberlin

Alla inlägg under september 2010

Av Sofia - 30 september 2010 19:37

  


Bruno Mars - Just the way you are 


skäms för att jag inte lagt upp den tidigare O_O ♥


Av Sofia - 30 september 2010 19:23

imorse var inte bussen så sen :DD den kom typ halv 10 eller nått så vi stressa inte för första gången idag när vi skulle till skolan.


hade Alams coola brillor på matten , hhaha & läraren har typ lika dana så han tyckte jag blev så fiiin så fiiin XD hhaha.


träningen var okej men vi fick våra bollar & väskor med nmr på :) # 13

jag var den ända som ville ha en röd & vit boll för typ alla tog blå & vit :P

men ''RPIF röd vit handboll'' då blir det ju ganska bra med det tycker jag ♥

   



   


Av Sofia - 29 september 2010 21:36

hemma från träningen nu :P


kom på att förut idag när vi skulle till vidingsjö med bussen gick vi på fel buss , det var den andra 1:an som går till ullstämma. jag bah; men det står ju inte vidingsjö??

men dom andra sa att det var rätt och bla bla bla...

vem hade rätt ? jaaaag! XD den åkte inte dit så , den stanna bakom netto & var kvar där typ 10 min sen bytte vi buss ;)


jag har beställt ett rosa silikon skal till mobilen nu. det är ju bättre än bara själva ryggen för nu bir den inte lika sönder slagen jämt ju :DD

får det inom en vecka nu <3



  


Av Sofia - 29 september 2010 17:05

CP vikarie på spanskan idag :) vi skulle se nån spansk film men det var inte den så det blev nån konstig film om monster i rymden ;) så den var på hela tiden om det kanske skulle komma det efter så medans hon läste blev en kille långsamt dödad av ett stort monster på tvn ! :DD hhaha


på eftermiddagen hade vi orientering i vidingsjö. jag & hanna skulle ha sprungit banan för den var väldigt lätt men sen kunde inte hon va med så jag gick med amanda & knutsson :P

men sen när vi kom tillbaka så hade dom tagit tid när dom innan sagt att det inte alls gick på tid eller nått !

WTF lixsom ♥


kunde inte blogga mer igår för både våran telefon & internet dog.


  


träning snart med ^^

Av Sofia - 28 september 2010 16:33

fixad naglarna igår kväll :P

dom är inte klara så jag ska fixa klart dom idag om jag hinner tror jag.

nu ska jag plugga lite svenska, engelska & kemi.


inte hänt mycket i skolan idag , såg film på draman uppe i aulan. blev typ bio.

filmen handlar om Shakespeare och tiden då han skrev Romeo & julia !


smygtitt på dom nya naglarna ^^

   

Av Sofia - 27 september 2010 20:12

vikare på engelska idag som vanligt så vi tittade på film, som vanligt. ^^

fick min tia på lunchen (h* inte en chans att jag ger bort den O_O hhaha

amanda var här efter skolan med , vi titta på the mentalist & snacka allmän skiit :D


jag , Martin & Andreas körde på snygga Lidingölppet tröjor idag !

stor , skön & fluffig ^^


film från engelskan , men det var bara för att vår vikarie inte var där just dåe :P

amanda filmar ♥ *vinka vinka*


Av Sofia - 26 september 2010 20:10

jag fick en mascara av farmor idag :D

hon hade fått den men hon tyckte att jag skulle ha den istället!

taaack, taaack, taaack :DD

ska se parlamentet snart nu , jag brukar inte titta på det så ofta men det är rätt kul!

ska fixa veckoplaneraren med.


fin tröja va ? köpt i helgen såklart och martin & andreas har köpt lika dana , hhaha.

  

Av Sofia - 26 september 2010 12:45

  


den här lilla katten är ju bara för sööt :D

men är man hungrig så är man ^^ men det ser ju inte så gott ut om jag säger så.


Presentation


Läs bloggen !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

ska jag byta till blogg.se ?
 gör det, lättare att komma ihåg
 nej jag är van vid adressen du har!
 nej du försvinner ju alla andra inlägg
 ja blogg.se är bättre :)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards