sofiaberlin

Alla inlägg den 24 september 2010

Av Sofia - 24 september 2010 15:58

engelskan blev gaanska CP idag :P

vi hade vikarie så vi hade typ en ''vakt'' utanför som kolla att bara klassen gick in.

men blondie gick bakom mig in (han går i C) & när han blev stoppad sa jag ;

- men hallå han går ju i vår klass ?!

ooops XD sen var det redan några där inne & vikarien fick damp och dom kom typ inte ut igen. vissa sprang när han vände sig om & vissa kom på ursäkt efter ursäkt tills dom fick gå :P deras lärare fick också damp eftersom dom var sena!

ooooops , alpha kommer va ganska förbannad på måndag ^^


 tröjan jag köpte igår :DD 


  

sticker till stockholm ikväll för brorsan & hans kompis ska springa lidingöloppet imorrn :P så jag kan inte komma på din fest Leo! sorry ♥

Presentation


Läs bloggen !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

ska jag byta till blogg.se ?
 gör det, lättare att komma ihåg
 nej jag är van vid adressen du har!
 nej du försvinner ju alla andra inlägg
 ja blogg.se är bättre :)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards