sofiaberlin

Alla inlägg den 23 september 2010

Av Sofia - 23 september 2010 22:14

hur kan en skola lyckas göra så dålig mat asso ? det är helt sjukt -.-

efter lunchen försökte pelle få oss att gå ut men jag bah ;

- det äe bara på mellanstadiet som man måste gå ut har du inte fattat det pelle ? (a)

då drog han iväg mig & ut på skolgården & bah ;

- men här på ånestad tvingar vi eleverna att gå ut med sin lärare då :DD

lika Onormalt som vanligt i korridoren när 7D & C ska ha engelska !


direkt till träningen efter skolan , det gick bättre än på länge faktiskit !! 

sen efter var mamma & jag på stan & bytte lite grejer från min födelsedag & jag köpte en tröja , mjukisbyxor & nytt puder :)


  

jag vet att alla bilder ser lika dana ut nu men jag har ingen annan spegel! :'(

så ni får en till ;)   

Presentation


Läs bloggen !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

ska jag byta till blogg.se ?
 gör det, lättare att komma ihåg
 nej jag är van vid adressen du har!
 nej du försvinner ju alla andra inlägg
 ja blogg.se är bättre :)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards