sofiaberlin

Alla inlägg under september 2010

Av Sofia - 19 september 2010 18:39

nu har alla gått hem & jag måste plugga lite :p

vi har fysik , spanska prov , biologi & engelska glosor tills den här veckan.

men orkar inte just nu ^^


jag skrev fel förut jag har fått 2200 kr sammanlagt i år ;)

ingen bild idag för jag håller på att fixa det till skolan imorrn & då är det inte så vackert, men det blir ju det sen får vi hoppas ;)


min tårta :DD

   

Av Sofia - 19 september 2010 12:43

vi tittade på filmerna tha last song & the perfect man hos karroo igår :P

dom var väl bra men det finns ju bättre filmer.

vi satt jag tjöt alla tre när vi tittade på the last song! :'(

kom hem runt 00.40 går tror jag , gud vad trött jag var.


sen imorse runt halv elva kom martin in & väcker mig!! vakna du måste gå upp nu dom kommer vid tolv...

 

så nu är släkten här & firar att jag fyllde år.samanlagt har jag nu fått 2100 kr. sen var man ju inte pank innan heller. ;)



♥♥♥

Av Sofia - 18 september 2010 12:38

tjä,


emma palm skriver här idag (h* , träning först 9-halv 11 segt att gå upp :P

men det var kul sen för vi fick igång stereon :DD, fast tränarna satte på psykomusik XD, efter träningen åkte vi hem t emma, gick och köpte godis mums!(h', na sitter vi här proppade med godis:/ hoppas de går över snart så kan vi äta MER hahhahaha nej nej vi är int så knäppa (än).


skriver kks senare

klart slut från emma ;)



senare ikväll ska jag iväg till karrou med (h) // sofia ♥

Av Sofia - 17 september 2010 18:37

Fia Knutsson har börjat i vår klass nu! :DD


på håltimmen idag spelade jag , fia , amanda , hanna & vilma uno! ^^

vi fick panta sofias mobil för vi hade inget annat & inte en chans att vi panta min! ;o

hhaha , fia var den ända som visste hur man spela så hon vann! sen tillslut var det bara jag & vilma kvar så dom andra gick till berga :P jag vann över vilma sen för hon glömde säga uno, hahahahaha.

& av nån anledning så hade amanda min brors busskort O_O så jag gav det till han på lunchen & bah ; öh, det här låg i amandas ficka & det står ditt namn på ?!

jag har haft utvecklingssamtal med :P gick väl bra tror jag xd


efter skolan var jag hemma hos elin med & när jag skulle ta kort på hennes kattungar vägrade dom stå still & kasta sig mot mobilen ^^


det gick inte att fixa bilderna av nån anledning idag , sorry ;)

      

Av Sofia - 16 september 2010 20:29

idag hade vi ju sovmorgon :D

men det regnade när jag skulle gå till bussen så mamma skjutsa mig ända

till skolan :P man vill ju inte ha afrokrull i skolan! 


sofia började i våran klass idag med! :D så nu är vi 19 st!

på klasstiden när alpha var te ur klassrummet var det massor åttor inne i klassrummet & en av dom sa att han skulle måla ett konstverk på tavlan så skulle vi gissa vad det var. ^^ amil var väldigt snabb.... fasen va vi skratta!


sen skulle jag på träning men jag trampa snett på väg dit så det blev int mycket till träning!! xd


& jag tror att jag har blivit beroende av min mobil så alla messar! O_O

Av Sofia - 15 september 2010 17:14

jag fyller år idag ! :DD


13 år (h*


mitt första grattis kom redan klockan 05.55på morgonen från Elin, men det gjorde inte så mycket för jag var redan vaken. jag hade fått sms från 5 stycken redan innan skolan O_O folk har bra minne asså ;)

sen så sjöng alla för mig på spanskan & på spanska såklart det var jätte fiiiiiint , men Leo sjöng klart bäst! hhaha.


inte så mycket annars , onsdagar är den värsta dagen i veckan asso!! blääh

hemma nu & jag tänker dissa träningen för att jag inte orkar det idag :P


jag har fått:


rosa hörlurar :DD

bankkort med 1500 till skateboard!!

grafitti nails (vitt som på bilden)


men nu pallar jag inte skirva allt ni kanske får se lite efter hand. ;)


  




Av Sofia - 14 september 2010 18:57

 


Iyaz - Heartbeat



så hääääääääääääääääär bra ju O_O 



Av Sofia - 14 september 2010 18:37

heej ! :)


inte så mycket skojj i skolan idag, ÅIF möte & så hade vi håltimme på draman med. 

efter skolan & följde hanna med mig hem :DD

vi gör inte så mycket just nu sitter vid datorn & tittar lite på tv!!


ikväll sen är det både mentalist & idol.

men jag måste plugga lite med. ♥


  

Presentation


Läs bloggen !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

ska jag byta till blogg.se ?
 gör det, lättare att komma ihåg
 nej jag är van vid adressen du har!
 nej du försvinner ju alla andra inlägg
 ja blogg.se är bättre :)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards