sofiaberlin

Alla inlägg under september 2010

Av Sofia - 8 september 2010 17:39

heiij ! :)


idag på spanskan skulle vi typ klippa i tidningar men det gick inte så bra för jag & jossan hade pappers krig med challe, leo & simon istället, hhaha.

fasen vad bra vi var på att sikta. ^^


börjat med politik med. :/ jag jobbar med kristdemokraterna med ameer.

men vi är ju i datasalen så det är inte så hemskt.


nu ska jag snart träna. :P


det fanns en mobbad bild på mig men den får ni inte!!

    



det är amanda som är en sån strålande fotograf ^^ ♥

Av Sofia - 7 september 2010 21:27

  


en sån här mössa tycker jag nästan alla borde ha! :D

en mössa man kan använda när man inte får till håret på morgonen

är ju bra att ha, eller hur ? 

en sån vill iallafall jag ha!! ♥


  

Av Sofia - 7 september 2010 20:30


normalt i skolan tror jag. :P
ingen engelska så vi fick sluta tidigt!
efter skolan var jag hemma hos hanna rätt länge, fick gå hem sen för pappa skjusar på martin & hans kompisar typ.
nu tittar jag på idol!! :DD
hade missat att idol börjar nu!! men Alpha i skolan sen bah ; nu vill jag att ni sitter med den här lappen & fyller i den noga ikväll istället för att titta på idol.
alla bah ; är det idol idag!? :DDDD
hhaha, han faila!!

normalt i skolan tror jag. :Pingen engelska så vi fick sluta tidigt!
efter skolan var jag hemma hos hanna rätt länge, fick gå hem sen för pappa skjusar på martin & hans kompisar typ.


nu tittar jag på idol!! :DDhade missat att idol börjar nu!! men Alpha i skolan sen bah ; nu vill jag att ni sitter med den här lappen & fyller i den noga ikväll istället för att titta på idol.alla bah ; är det idol idag!? :DDDD


hhaha, han faila!! ♥


  


  


Av Sofia - 6 september 2010 21:27

  


jag ''hissar'' låten! ^^


Taio Cruz - Dynamite


Av Sofia - 6 september 2010 21:11

hade test på vilket parti man borde rösta på nästa vecka i skolvalet idag :D

jag fick vänsterpartiet , hahah.

annars har det varit rätt slappt & hajar är failbarn i matten! han hade räknat till sidan 19 över helgen när man skulle jobba till sidan 10 & då var man på uppgift 19!!


annat flum som vanligt med! :DDD'


efter skolan stack man hem till manda & typ spela bilspel eller vad man ska kalla det , är typ leksaksbillar man är & kör det för dom är så sexiga O.O 

neeeh då , men dom är sööta!


nu måste jag plugga änu meeer.


jag hade jättfin bild från idag men det gick inte att lägg aupp den :'(



söta manda står för bilden' ♥

  

Av Sofia - 5 september 2010 19:04

hie på er ! :)


idag var det segt att gå upp asso, vill sooooova :'(

sega runt lite hemma på förmiddagen sen sen stan med elina & elisa!

köpte inget för jag vill spara lite pengar nu känner jag.

kul hade vi tycker jag.


sen hem till elisa & chilla lite. ^^


och nu sitter jag här hemma & pluggar. -.-


jag fick en veckoplanerare av elisa med, hon hade köpt en ny så jag fick hennes gammla. :DD kanske ger den till martin så kan jag köpa en likadan som elisa för den var mycket finare. <3


fin vecka va ? :D

  

Av Sofia - 4 september 2010 17:32

nu sitter jag här & slappar.

bergaloppet var lite segt. vi gick för vi palla inte springa så mycket! :P

sen gick jag upp till centrum & där satt martin och några till , sen åkte vi hem när mamma & pappa kom.


martin är inte hemma ikväll för han ''lanar'' med typ 7 st till i en lokal i sturefors.

så vi får se vad som händer här hemma.


  

Av Sofia - 4 september 2010 16:52

 


Sofijah - fly away


den är så ***** braa :DD älskar den <3


 

Presentation


Läs bloggen !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

ska jag byta till blogg.se ?
 gör det, lättare att komma ihåg
 nej jag är van vid adressen du har!
 nej du försvinner ju alla andra inlägg
 ja blogg.se är bättre :)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards