sofiaberlin

Alla inlägg under september 2010

Av Sofia - 4 september 2010 12:56

nu har jag kommit hem från morgon passet & fotograferingen med laget. :P

jag fick stå på mellan raden!? första gången juuu. alltig längst upp annars.


men snart ska jag dra iväg igen för det ä bergaloppet i dag också.

ska dit med laget & springa / gå med emma & linda vi

får väl se om vi orkar

springa xD


puss på er ♥

Av Sofia - 3 september 2010 23:12

det blev inte den filmen för den funkade inte när vi skulle se den typ. :S

så vi såg ; matchstick men! (det är också nic cage såklart)


den handlar om en kille som jobbar med en annan kille & de blåser folk, sen får han veta att han har en dotter och så vidare...

den var lite konstig om jag säger så. ;)


men sen när jag kollade kunde man få igång den andra filmen om man tryckte på den andra knappen! aja , den får ma se en annan dag. :P


  

Av Sofia - 3 september 2010 20:23

skola :P


sen hem till hanna & till affären också.

åkte longboard , jag suuuuger verkligen på att åka det , hhaaha.

faila hela tiden typ , först kunde jag inte äns stå på den, hahahah.

det är därför jag tycker skateboard är bättre. ;)


sen var vi hemma hos elin & kolla hennes nya kattungar. :DD så söööta asso.

nu ska jag se film med pappa! 


gone in 60 seconds , Nicolas Cage ♥♥


 


sööta va ? (a*

  

Av Sofia - 2 september 2010 21:23

idag har vi tagit skolfoto i skolan ^^

vi fick titta på det sista kortet vi tog & jag var inte vacker på det ;o 

men det kommer inte bli det kortet för amanda blinka på det, haha.


vårt lag var klart bäst på klasstiden också. vi fick våra snygga

ånestadsskolan tröjor med.


sen hemma slappa & plugga engelska . 

nu sitter jag & lyssnar på taylor swift & fixar bilder! :P


ånestadsskolan tröjan :) inte fixad'

 


fixad'

   


fast det är finast utan redigeringar tycker jag , vad tycker ni ? 

Av Sofia - 2 september 2010 18:17

jag kan passa på att visa mitt coola armbands träd.

det växer armband på & blinkar och ser så fint ut på natten! ^^

grenarna är perfekta att hänga armband på ♥


tänlampa'

 


släcktlampa'

   


Av Sofia - 2 september 2010 18:07

jag blogga inte igår för jag var så trött när jag kom hem från glottern. :)

vi var där med vår klass & C klassen & sen var vi i grupper hela tiden.

min grupp ; ameer , hajar , jag , hanna , victor , evelina & emelie.


så kort om glottern då :

  • spindelnät mellan träden där man skulle få genom en person i varje hål, läskigt för jag hade ett högt hål. tappa mig inte lixson!! ;o
  • råttfällor där en var blind & den andra skulle leda med ''kodord'' , jag & Victor var bäst för ingen av oss smällde en ända!! hihi
  • linbana från berget ut över sjön & ner på ön! jättekul för man hängde bara i sin sele. ^^
  • höghöjdsbanan var för läskig så jag gjorde inte hela. :((
  • mini hinderbana där en skulle va blind & en döv + att man skulle ta med en hink med massa vatten! 
  • 10 hög påle att klättra upp på & sen hoppa till en trapetts några meter ifrån , jag hoppa inte mot den utan bara rakt ut, hahah.
  • hanna & jag paddla kanot & hade vatten krig med victor, hajar , evelina & emelie men sen ramla hanna & jag i men det var askul ändå!

skoj skoj! sen hade vi jättekul i bussen med C på väg hem. :DD


    

suddiga bilder för det skaka massor! ;o

Presentation


Läs bloggen !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

ska jag byta till blogg.se ?
 gör det, lättare att komma ihåg
 nej jag är van vid adressen du har!
 nej du försvinner ju alla andra inlägg
 ja blogg.se är bättre :)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards