sofiaberlin

Alla inlägg den 18 maj 2010

Av Sofia - 18 maj 2010 21:54

helluu   


igår va jag med hanna (e). vi titta på nårra legend of the seeker avsnitt som jag missat innan. o sen spela vi lite sims också.


idag har jag inte gjort så mycket, hanna har smittat mig med hennes baciller så nu har jag jätteont i halsen så jag ska inte träna imorrn. :(


förut fick jag en lite rolig fotoram av mamma, de är en man ska sätta fem stycken kort i. jag har ju redan en med två med kasimov o nina i så i den här kommer jag sätta in fem kompisar o jag har redan bestämt vilka. ;) tror de flesta kan räkna ut de, hhaha.

  

Av Sofia - 18 maj 2010 21:54

helluu   


igår va jag med hanna (e). vi titta på nårra legend of the seeker avsnitt som jag missat innan. o sen spela vi lite sims också.


idag har jag inte gjort så mycket, hanna har smittat mig med hennes baciller så nu har jag jätteont i halsen så jag ska inte träna imorrn. :(


förut fick jag en lite rolig fotoram av mamma, de är en man ska sätta fem stycken kort i. jag har ju redan en med två med kasimov o nina i så i den här kommer jag sätta in fem kompisar o jag har redan bestämt vilka. ;) tror de flesta kan räkna ut de, hhaha.

  

Presentation


Läs bloggen !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

ska jag byta till blogg.se ?
 gör det, lättare att komma ihåg
 nej jag är van vid adressen du har!
 nej du försvinner ju alla andra inlägg
 ja blogg.se är bättre :)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards