sofiaberlin

Alla inlägg under maj 2010

Av Sofia - 12 maj 2010 16:45

nu ska jag ju bort torsdag - söndag med vår nya husvagn så jag kommer ju inte kunna blogga va jag vet men kanske men antagligen inte.


men amanda kanske kommer va inne lite på den o mixtra med min design så don't freak out om nåt är ändrat när jag är borta.   


fast nu ikväll är de så att vi ska till farmor o fira att pappa fyller år så de kommer nog inte så kycket inlägg, kanske om jag gör de när vi kommer hem.

  

(L)

Av Sofia - 12 maj 2010 15:03

dagens låt!


Mika -  Blame it on the girls



har den på mobil o jag lyssnar på


den jämt!!



  


Av Sofia - 12 maj 2010 14:42

idag fick vi veta vilka som vann vårruset. i våran grupp vann 6b. grattis till er!!

på lunchen sen sköt hanna (A) en fotboll i juvet på mig.

jag grät o skratta på samma gång, ni vet som man kan göra ibland.

men de gör inget ;)

hade as ont i huvet sen men de är bra nu.   


ursäkta att de nästan bara blir webbcam bilder.

jag idag.


    

Av Sofia - 11 maj 2010 19:55

nu har elisa varit här.   

vi hade jätte kul! först såg vi på film, (flickan) sen gick vi ut lite o sen bakade vi sockerkaka också.

den blev lite konstig men god också såklart.


ikväll ska vi börja packa in i husvagnen för vi ska åka med den nu när vi är lediga!

vi har ju en ny så de blir första gången!!


ganska gammal bild men de är den ända jag har på dej, sötis (k)


    

Av Sofia - 11 maj 2010 13:53

stannade kvar lite i skolan idag för jag ville va med på fotbollen   

jag, victor, amanda, vilma & elin - vs - hanna, hanna, anelica, fabian, ellinor.

glömde jag nån?

jag var väl as bra tycker jag.    ett mål o sen sköt jag den över till nåns tomt också, hhehe!!

de sluta 9 - 7 till oss sen när rasten va slut.


nu sitter jag o väntar på elisa som ska komma hit snart.

de va rätt länge sen nu så de ska bli kuuiiil.



    

Av Sofia - 10 maj 2010 20:46

glömt att säga att min bror fyller år idag. :D

15 år nu alltså!!

så vi var uppe på morronen o sjöng för honom. men han är sjuk så de kan man ju säga att de suger. :(


men ni kan väl önska honom ett grattis??


nu har jag lagt in en gästbok ni kan skriva i när ni känner för de också.

den finns typ längst ner i listen. ;)

  

Av Sofia - 10 maj 2010 20:42

nu är de så att min blogg har börjat dampa o så.

för som ni ser blir de vitt längre ner på bakrunden o de ska de inte

bli egentligen.  vi får se om jag får nån ordning på de senare.

  

Av Sofia - 10 maj 2010 17:03

vårruset i skolan idag. jag sprang med hanna & ellinor men efter typ mindre än ½ varvet var ellinor tvungen att gå så hanna o jag sprang vidare o sprang hela varet utan att stanna! (varvet är 2.5 - 3 km) sen sprang vi 5 varv.


hemma nu fixar jag nya naglar. de andra såg lite slitna ut nu så, nu vet jag inte vad jag ska ha för mönster men jag tror de blir lyckoklöver som blir temat den här gången. :)

  

Presentation


Läs bloggen !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

ska jag byta till blogg.se ?
 gör det, lättare att komma ihåg
 nej jag är van vid adressen du har!
 nej du försvinner ju alla andra inlägg
 ja blogg.se är bättre :)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards