sofiaberlin

Alla inlägg under maj 2010

Av Sofia - 25 maj 2010 19:58

skrev inte igår men jag gjorde inte så mycket, läxor & handboll typ. ;)

nu var de ju så att jag hade fixat naglarna men de blev så fult att jag tog bort de, o nu har jag målat ett lager igår. sen ska jag måla ett idag o sist men inte minst ska jag fixa designen på onsdag. de kommer va klart till torsdag!

  


Av Sofia - 23 maj 2010 20:25

när mantin o dom skulle träna fick jag skjuts till vidingsjö eftersom gabriel inte skulle med, där träffa jag karro så sen sprang vi 2.5 km sen hade vi lite fys o sen 2.5 km igen. eftersom vi inte gick nåt på nån av varven tycker jag vi va jätte duktiga. ;D 

  

Av Sofia - 23 maj 2010 09:38

goo morgon'


igår kväll åg jag filmen about a boy. (om en pojke) den va as bra med hugh grant i huvudrollen eller va han nu heter. ;)


idag är de messa i kyrkan man typ måste gå på eftersom martin o de där igår.

efter den vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men om de e nån som vill hitta på nåt kan den ju messa mig.


igår.


     

Av Sofia - 22 maj 2010 17:18

dagens låt!


Hey, soul sister - Train


den e så hääääääääääääääääär bra!(L)



  



Av Sofia - 22 maj 2010 17:00

brorsan komfirmera sig idag. :D

va i kyrkan först sen hem med släkten då.

vi hade beställt en stor buffé o en tårta som var ganska speciel, på den var de en gubbe som var martin, en dator, en handboll, en bibel & ås stog de martin på också!!


ikväll ska jag nog se på film eller nåt tror jag. ;)


  

  

Av Sofia - 20 maj 2010 20:02

konsert i skolan idag! :D

de va sexorna som hade konsert för 4-5 i jumpasalen.

alla va typ jättemånga o sjöng utan hanna (e) o jag för de va bara vi två!

de gick bra, men inte för att skryta tycker jag vi sjöng riktigt bra också. ^^


sen hemma skulle jag städa. men nu är jag klar o vrål hungrig.

har inte haft så mycket bilder nu men de kommer snart.

  

Av Sofia - 19 maj 2010 15:57

  

Emilio är en liten söt hund på cirka 2 år som älskar sin lilla gröna pinne. ^^


       



  





Av Sofia - 19 maj 2010 15:52

vet inte om jag kommer till skolan imorrn, jag mår inte alls bra. :(

så jag tänkte nog sätta på en film snart. de blir avatar eller new moonm jag har inte bestämt mig!


kanske kommer börja lite med dagens sötis för jag har hittat en som passar perfekt för de idag.

  

Presentation


Läs bloggen !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

ska jag byta till blogg.se ?
 gör det, lättare att komma ihåg
 nej jag är van vid adressen du har!
 nej du försvinner ju alla andra inlägg
 ja blogg.se är bättre :)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards