sofiaberlin

Alla inlägg under maj 2010

Av Sofia - 1 maj 2010 19:39

nu är jag hemma från kusinerna i västeviik.

vi fick smörgåstårta, inte min favvo direkt men jag smaka lite sen fick jag vanlig macka.


hemma nu då, och har ingen aning om vad jag ska göra.

nån som vet om de går nåt bra på tv ikväll??

i såfall måste du lämna en kommentar för annars blir de synd om mig som missar pogrammet.   


en bild på mig idag, jag orka inte redigera den.

  

  

Av Sofia - 1 maj 2010 08:48

god morgon på er!

igår va vi ju hos några kompisar o firade valborg som jag sa.

och på vägen dit fick vi veta att de hade fått 4 nya lam för två dar sen!

men att en hade dödt för han var så ynklig.

sen när vi skulle gå ut o titta på dom matade johan dom med nappflaska. så söta. sen så gav han en till mig som jag fick hålla i!!!!   

den matcha min jacka för den var alldeles kolsvart. 


och martin o jag tittade så klart på legend of the seeker sen i deras biorum.

de va jättebra men den här gången var de lite läskigt också!


men nu sitter jag här i sängen för idag så ska vi åka o fira min kusin för hon fyller 20 idag!   

alla som läser kan väl säga grattis??

  

Presentation


Läs bloggen !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

ska jag byta till blogg.se ?
 gör det, lättare att komma ihåg
 nej jag är van vid adressen du har!
 nej du försvinner ju alla andra inlägg
 ja blogg.se är bättre :)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards