sofiaberlin

Alla inlägg den 5 december 2010

Av Sofia - 5 december 2010 18:00

vakna segt , match mot vadstena 98 i kungsis.

20 - 10 till oss,,,,


marknad med bästa Karroo sen. våra familjer umgås ju så våra päron var också där. vi ska fira jul med dom också sen ;D fett kul ju!

köpte en sverige mössa.

haha så här va de:

- MAAAAMMAAAAAA! JAG MÅSTE HA DEEEN! NUUUU! KÖP , GE MIG PENGAR!! HALLÅ!?

- mm, okejj. :)

- GE MIG DEEEEN! 

*får mössan* 

- AHAHHAHAHAH! MIIIIIN !

Karroo ville med ha en men det fanns bara en & INTE EN CHANS att hon skulle fått den. tihi :) köpte karameller

med , päronmumrikar (Y)


ska se Beck ikväll med.


  


aso herregud när jag duschat efter matchen idag hann jag ju inte platta det & jag blev fan guldlock, bläääää ;(

såg för hemsk ut hela dagen, mamma sa att det nog var för att jag klippt upp det så mycket som de blir så nu.

aldrig mer för fan, platta så fort jag kom hem.

Presentation


Läs bloggen !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

ska jag byta till blogg.se ?
 gör det, lättare att komma ihåg
 nej jag är van vid adressen du har!
 nej du försvinner ju alla andra inlägg
 ja blogg.se är bättre :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards