sofiaberlin

Alla inlägg den 1 december 2010

Av Sofia - 1 december 2010 18:27

idag på bussen flumma jag & knutsson lite för mycket :D

sluta med att min mobil gick sönder, knutsson tog den först & när jag tog tillbaks den slog hon ner den & ojj, två delar! man ska ju skuta upp den & hela den lossna & hängde i en sladd! men den sladden var visst allt som behövdes typ för man kan göra allt på den utom att ringa & ta imot samtal. ^^ jäkligt stiligt.

vi får se om jag byter mobil eller har kvar den ett tag till.

om den inte går att laga med tejp är den nog sönder ;)


träning snart , men vet inte om jag ska träna eller bara titta för jag är svin trött & är lite konstig i halsen. haha, när jag är riktigt trött blir jag lät yr & idag när vi skulle ha so när jag skulle gå in blev jag helt yr & drog tag i dörren! :P

jag bah; nuu snurrade rummet till ett varv jaa...

alpha bah; öhm hur är det ? mår du bra ? 

jag; jarå, hehe det blir så ibland XD

  


Presentation


Läs bloggen !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

ska jag byta till blogg.se ?
 gör det, lättare att komma ihåg
 nej jag är van vid adressen du har!
 nej du försvinner ju alla andra inlägg
 ja blogg.se är bättre :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards