sofiaberlin

Alla inlägg den 7 december 2010

Av Sofia - 7 december 2010 20:42

skola , väldigt segt att gå upp på morgonen med.

efter skolan blev det bara plugg, musik & mera pluggande.

kom just på att vi har ett prov till jag måste plugga till :D wohoooo! 


jag lånade en bok för första gången på skolans bibliotek igår med.

slutet är bara början blev det :) 

bokens baksida :


"Drama fick jag lite för mycket och lite för tidigt när min bästa vän Pia tog livet av sig i ettan i gymnasiet. Action var det i fjol när jag stack till Los Angeles och kom hem med svansen mellan benen. Drama och action är det minst en gång i månaden när jag ska ha mens. Fars, humor, slapstick är det varenda     morgon när jag försöker sätta på mej kontaktlinserna. Kärlek? Åååå, vänta bara, jag ska berätta."


ärligt talat tog jag första boken jag såg bara för att jag ville ha ett lånekort men den verka rätt bra så jag ska nog läsa den! ^^



Presentation


Läs bloggen !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

ska jag byta till blogg.se ?
 gör det, lättare att komma ihåg
 nej jag är van vid adressen du har!
 nej du försvinner ju alla andra inlägg
 ja blogg.se är bättre :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards