sofiaberlin

Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av Sofia - 2 augusti 2010 21:19

amanda du är otroligt saknad, stort tomrum i mig just nu! längtar tills vi ses igen nu!! vi har våra skämt som ingen annan fattar & jag älskar dom   


best friends forevaah!

  

Av Sofia - 2 augusti 2010 19:15

nu har karro gått hem & hon åker till Teneriffa imorrn så nu kommer jag sakna henne :'(


vi har tittat på film eftersom det är sånt skruttväder , vi såg avatar. jag är nog ett större fan av den än vad karro är tror jag. ;)

sen tog vi lite kort & spela sims för det var så länge sen. :D



        

vi tog väldigt många kort så det blir bara de här.

men fler bilder på mig från dagen kommer ni nog få fler gånger.   

Av Sofia - 2 augusti 2010 10:53

idag kommer karro hit. :)

men det är ju inte så stor chans att vi går ut när det är så här tråkigt väder.

så vi får väl se vad vi hittar på   


ni får en gammal bild från förra gången karro var här.

  

Av Sofia - 2 augusti 2010 09:15

en sån här liten sak köpte min kusin i usa när vi var där och nu hittade jag den i sverige så nu får ni se. ;)


det är små robotar som ser ut som insekter, själv tyckte jag den inte såg så läbbig ut fören den började gå. han har den lilla krabban så det var ju inte såå farligt. 


alla har de olika personligheter också.


krabban tycker inte om solljus så om den hittar till ett mörkt ställe stannar den där om du inte gör höga ljud eller lyser på den.


myran har ju alltid varit flitig såden springer tills den slår i nått och då fortsätter den springa åt ett annat håll.

 

det finns fler än de här två , om du vill läsa gå in på :

http://coolstuff.se/hexbugs


      

Presentation


Läs bloggen !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

ska jag byta till blogg.se ?
 gör det, lättare att komma ihåg
 nej jag är van vid adressen du har!
 nej du försvinner ju alla andra inlägg
 ja blogg.se är bättre :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards