sofiaberlin

Alla inlägg den 7 augusti 2010

Av Sofia - 7 augusti 2010 23:10

jag lyckades inte få dom att se filmen men jag fick dom att sitta i samma rum. ;)

men mamma & pappa tittade.


det var en annan film av nicolas cage, ghost rider.

är ganska insnöad på honom & hans action filmer nu.^^ han är en sjukt bra skådespelare säger jag bara!!


den här som var idag har varit väldigt mycket på reklam att den skulle va idag så många kanske vet vad den handlar om ? 

iallafall hörde jag att de kanske ska göra en två också.   

  

Av Sofia - 7 augusti 2010 18:20

idag har jag inte gjort så mycket mest klickat runt på datorn om en person.

rätt kul faktiskt när man kommer in på olika sidor & läser saker om samma person.


sen var jag ute hos kaninen ett tag & sen hjälpte jag mamma & pappa med uteplatsen. tråkigt men jag får ju pengar för det. ;)


ikväll sen ska jag tvinga martin & andreas att se ghost rider med mig för jag tänker inte se den själv! ^^  (andreas bor här över helgen) 


  

ha en bra kväll  

Av Sofia - 7 augusti 2010 10:50

  

här kommer en film jag såg i tisdags. den är för tillfället den bästa film jag sett nästan men det går inte att inse fören några dar efter för i onsdags kunde jag inte tänka på nått annat en den.


Knowing:


1959 grävde en skolklass ner en tidskapsel på skolan. barnen fick måla hur de trodde att världen skulle se ut om 50 år. men en liten flicka hae en annan syn på världen om 50 år. hon skrev pappret fullt med siffror. när en liten pojke får pappret 50 år senare (2009) hittar hans pappa de (nicolas cage) & knäcker koden.

de är datum , plats & antal dödsfall i alla stora olyckor de senaste 50 åren , men det är fortfarande 3 olyckor kvar.

men vad händer när siffrorna tar slut... ? 

 


rekomenderas inte för känsliga. själv kunde jag inte tänka på dem fören några dar senare. ;)




Presentation


Läs bloggen !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

ska jag byta till blogg.se ?
 gör det, lättare att komma ihåg
 nej jag är van vid adressen du har!
 nej du försvinner ju alla andra inlägg
 ja blogg.se är bättre :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards