sofiaberlin

Alla inlägg under augusti 2010

Av Sofia - 15 augusti 2010 11:06

hhej! 


sista dagen på sommarlovet idag! & den kommer att tillbringas med Edberg. :)

så den kommer bli bäst med andra ord.


jag leker lite med den ny text/färg funktionen också som ni ser. x)


  

edberg ♥♥♥

Av Sofia - 14 augusti 2010 22:56

ville bara önska alla godnatt nu :)


pappa & jag har just tittat på Con Air & ätit glass! (tvinga han att se den) 

& han tyckte också den var bra!!


så det blev en bra sista sena kväll innan det är dags för högstadiet...




♥♥♥

Av Sofia - 14 augusti 2010 19:04

  


love the way you lie - Eminem & rihanna



eminem = musik Kkungh (h*

Av Sofia - 14 augusti 2010 14:50

hi sunshines! :)


jag har solat nu på förmiddagen & fixat nya naglar , har inte fixat dom nån gång sen usa typ. (bild ikväll) kom på att typ hela min solbränna har försvunnit för det var så länge sen jag sola nu. ;o


nu har jag precis sett om slutet på Con air (filmen elin & jag såg igår) för igår blev det nått fel på ljudet så man fatta inte va de sa eller gjorde.

nu funkade det & jag var as nära på att tjuta när jag titta!!


  

den filmen är jättebra & alla borde se den. action / drama filmen så alla kan älska den! ^^


Av Sofia - 14 augusti 2010 11:13

nu är det inte långt kvar till skolan börjar!! 2 dar liksom!!

spännande ? lite. tråkit att sommarlovet är slut ? jätte!!!


jag hade tänkt att jag skulle klippa mig innan skolan börjar för jag gillar inte hur det ser ut nu. :/

men nu hinner jag inte det så jag får göra det nån gång i veckan efter skolan.


idag händer det inte så mycket tror jag.



ånestaaaa'


  

Av Sofia - 13 augusti 2010 21:45

  


dagens sötis är idag dagens sötisar!!

de här små katterna pratar med varandra. ^^ 




här är en skojig översättning. ;)





♥♥♥

Av Sofia - 13 augusti 2010 19:45

idag har Elin & jag typ bara suttit inne och tittat först på The Mentalist några avsnitt och sen på filmen Con air. (Nicolas Cage)

den handlar om en kille som är militär sen när han skyddar sin fru i ett ''fyllebråk''

råkar han döda en kille & handlar i fängelse.

när han sen ska släppas får han flyga med de värsta av de värsta och de kapar planet...


sen skulle elin testa våran magic eye bok! det är en bok som visar 3D bilder om man tittar på ett speciellt sett, annars är det bara kludd typ.

hon lyckades inte. x)       men den är jättecool om man vet hur man ska gööra!!!


senare ikväll kommer min brorsa hem från gotland också.


sööta Elin! :)

  

Av Sofia - 13 augusti 2010 10:35

idag kommer elin hit.

vi ska kanske titta på The Mentalist eller en film kanske ? ;)

aja , vi får se.

nu kom hon så jag måste kila!! 

Presentation


Läs bloggen !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

ska jag byta till blogg.se ?
 gör det, lättare att komma ihåg
 nej jag är van vid adressen du har!
 nej du försvinner ju alla andra inlägg
 ja blogg.se är bättre :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards