sofiaberlin

Alla inlägg under augusti 2010

Av Sofia - 21 augusti 2010 11:19

hello ^^ 


äntligen fick men sova länge! gick upp vid typ halv elva tror jag.

idag ska jag nog slappa men det är ju fint väder så vi får väl se om jag går ut. :P


imorrn är det ''träningsmatch'' mot ankaret 97 i kunsberget.

vi ska spela i typ vanlig vit tröja & röda adidas byxor för de andra är för så säger dom, men jag fattar inte det för mitt är alldeles lagom. fast jag har ju inte växt så mycket då. xD


bilden sen förra året så mobba mig inte ;) vi har ju inte tagit nytt än!

  

Av Sofia - 20 augusti 2010 22:04

dagens låt!


Eric saade - break of dawn


typ den bästa låten på hela kvällen idag.;)


Av Sofia - 20 augusti 2010 21:45

skolan var ganska seg, men vi hade vår första riktiga idrottslektion. :P


efter skolan tog jag bussen hem till karro. vi snacka & spela lite sims 3 , har typ aldrig spelat de. bara lite nån gång.


senare så drog vi iväg till rix fm festival medan hennes farsa var på bio. ;)

det var lite olika men det var bara när det var eric saade som folk faktiskt brydde sig & skrek typ, hhaha !! 


träffa folk med, emma, emilia, alice, emma L. aron, mikael såg jag med. ;)

+ massa andra men jag orkar inte skriva !!!


men vissa hälsar ju genom att slå till än på nyckelbenet!! -.-

ajj, & hej på dej med lixom, hhaha.

såg inte äns vem det var fören jag titta upp typ. :P



liten bild från kvällen (k*

  

Av Sofia - 19 augusti 2010 21:06

dagens looki (a*



lila hoodie, vitt linne & svarta byxor.

snyggt , skönt & enkelt ! ;)


  

Av Sofia - 19 augusti 2010 20:59

idag hade vi kemi för första gången!  :D 

& pelle (lärarn) andas & snacker med helium!! hhaha, han lätt askul!

han lova också att vi ska få prova nån gång.


annars hände det inte så mycket vad jag kan komma ihåg nu , K-tid men inget märkvärdigt. ;)


regna när vi gick till bussen & sen gick jag hem till elin.

vi titta på the mentalist för jag har inte alla så jag vill ju se dom andra med.


looki i nästa inlägg. 

Av Sofia - 19 augusti 2010 08:44

sovmorgon idag så bussen går 9.26 :)

så nu ska jag snart till bussen & ni får ha det så bra !!


♥♥♥

Av Sofia - 18 augusti 2010 21:31

hello! ^^ 


idag var det väl normalt i skolan & jag spöa Victor & Lorans i airhockey för jag är bäst!! :DD


hem , kolla runt lite på datorn , sen var det min tur att gör mat här hemma så jag hann inte blogga.

sen var det första träningen för säsongen också! fast vi träna baara en timme & en kvart så det gick fort eftersom vi har tränat två timmar hela sommaren. :P



typ inga bilder på den här datorn.


♥♥♥

Av Sofia - 17 augusti 2010 20:36

amanda har vart här nu :DD

eller först var vi hos henne lite då. ;)


sen till mig , vi ''satt'' på golvkuddarna & snacka.

eller ja , amanda log på båda så jag låg på henne, hhaha !!


pussssss på det!



gammal söt bild enligt mig ♥

  

Presentation


Läs bloggen !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

ska jag byta till blogg.se ?
 gör det, lättare att komma ihåg
 nej jag är van vid adressen du har!
 nej du försvinner ju alla andra inlägg
 ja blogg.se är bättre :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards