sofiaberlin

Alla inlägg under augusti 2010

Av Sofia - 23 augusti 2010 16:55

nästan looki ;)



t-shirten hade jag idag men jag hade jeans & en svart tröja & inte mjukis byxor!

men det var så varmt när jag kom hem!!


t-shirten från billa bong, new york. ♥

  

Av Sofia - 23 augusti 2010 16:26

rätt skojj i skolan idag ändå ! :)


börjar med att jag glömde min nyckel hemma för jag hade satt den på hårspray flaskan så jag skulle komma ihåg den men sen imorse kom jag fram till att jag inte skulle ha nån !!

sen blev allt värre & värre...


men på eftermiddagen hade vi ''tema relationer''

vi hade typ en grej när man fick en färg i kortleken sen när hon sa typ mitt skulle jag flytta åt vänster & om det satt nån där då så fick man sitta i dens knä & då fick inte den under flytta fören den över va borta ;)


jag flytta typ mellan victor & Evan hela tiden! victor, evan, victor, evan...

sen var både alpha & Mats (lärare) med så sen blev det victyor längst ner, sen jag, sen Evan, sen mats & alpha på han sen!! ;o jag dooooog nästan ju!!


krig om en bänk med! jag var inte beredd så jag ramla på stengolvet. :(


  

Av Sofia - 22 augusti 2010 21:20

nu är det officielt ! ;)


www.sofiaberlins.tk 


eller 


www.tanishi.bloggplatsen.se

Av Sofia - 22 augusti 2010 18:09

den här hemsidan är ett coolt ställe där man kan chatta med folk från

hela världen! :D man får inte välja vem men man kan alltid välja att man vill ha en ny om det finns nån anledning till att man vill byta. ;)


själv bytte jag några gånger innan jag skrev så mycket.


sidan heter : www.omegle.com


hhhaha, en liten del av ett av mina chattrum !! ♥

  

Av Sofia - 22 augusti 2010 16:57

jag kan säga att matchen mot ankaret gick sådär ;)

sen hem & bara slappa lite.


naglarna jag skulle fixa igår gick åt skogen för man fick med mallar i paketet som jag använde men dom funka inte så det var tur att jag köpte extra mallar för dom har jag använt nu & don funkar nästan för bra ;)

(slet bort lite av det under för dom satt så hårt)


håller på med en ny header nu & jag kommer ändra adress , just nu kan du också skriva www.sofiaberlin.tk


men sen hoppas vi på att det alltid ska vara : www.sofiaberlins.tk


bra va ? :D

Av Sofia - 21 augusti 2010 19:46

har precis varit & köpt gejer så det ska bli perfekt fransk manikyr. :)

så nu ska jag prova & så får vi se hur perfekt det blir sen då!!


  

Av Sofia - 21 augusti 2010 17:09

söta va ? 


nån av dom här två söta högtalarna ska bli mina har jag just bestämt för dom va så söta !! men just nu finns bara en av dom i lagret.


källa.


                               

Av Sofia - 21 augusti 2010 14:51

den här videon gjorde jag för nån månad sen kanske.

jag hade så många gulliga kort så jag var tvungen att göra den & jag har aldrig gjort nån video innan heller. ;) lova dej att den skulle finnas här med !!


den var för lång förut så jag fick göra om lite, byta låt & sånt. vet inte vilken jag tycker bäst om nu, den här eller den första.


till dej  


Presentation


Läs bloggen !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

ska jag byta till blogg.se ?
 gör det, lättare att komma ihåg
 nej jag är van vid adressen du har!
 nej du försvinner ju alla andra inlägg
 ja blogg.se är bättre :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards