sofiaberlin

Alla inlägg under augusti 2010

Av Sofia - 10 augusti 2010 16:33

hejj,hejj   


Sitter här med världens bästa Manda :D

Gick upp 1o.3o , Slappa lite & sen kom amanda inskuttande ,flåsande efter den lilla backen upp till mitt hus XD

Vi kolla på fiilm , Knowing :D Amanda diggade den filmen fett mycket oxå :D

 Men typ bara för att Johhny Depp är Nicolas Cages bästavän !♥

Men det gör ju ingenting ,bara hon tycker om honom ^^


senare i kväll ska vi titta på en annan film med honom som heter : the family man :)

vi kommer ha bästa kvällen... :D


// amanda :D:D:D


Av Sofia - 9 augusti 2010 20:53

dagens låt!


katy perry ft snoop dogg - california gurls


musikvideon är ju lite konstig. ;)


Av Sofia - 9 augusti 2010 20:13

nu är jag hemma efter bion med sötaste.

den var typ as braaaaa! alla som läser ser den enligt mig & Hanna. ;)

Hannas mobil ringde flera gånger & jag bah väste: svara inte! hahahah.

sen fick vi skjuts hem av Hannas brorsa. 


innan vi åkte när jag berätta för mamma att de va nicolas cage fråga mamma: det är väl en barntillåten film ?! 

jag bah : jaa, han har själv sagt att det var kul att göra en ''familjefilm''

& sen när vi kom hem & jag sa till pappa att

det var han så sa han : var den läskig??

jag : nej , det var typ en ''familjefilm''

pappa : okej , så det var inte än massa blod ? 

jag : hhaha, nae det var det inte. ;) 


(nic cage gör mest sånna filmer) ♥

  

Av Sofia - 9 augusti 2010 15:04

om en timme ska jag gå ner & möta hanna A. 

sen ska vi ta bussen in till stan och gå på bio, hhaha ^^


vi ska se trollkarlens lärling & gissa vem som spelare trollkarlen ?? 

precis, nicolas cage. ♥


  

Av Sofia - 8 augusti 2010 19:18

nu har jag varit i vidingsjö & sprungit.

jätteskönt att springa i sånt här väder + att när man kommer hem är det så mysigt att krypa upp i soffan. ^^


puss på er   

Av Sofia - 8 augusti 2010 13:20

idag när jag titta runt lite på datorn blev jag sugen att gå på bio!   

så jag kolla lite & det var flera jag ville se men det var bara en som jag ville se just nu & en person jag ville gå med så ;)


men sen kunde inte hon den tiden & jag kunde inte den andra tiden så vi kanske ska gå imorrn.


om vi går imorrn får ni veta vilken film & med vem, hhahah  

  

Av Sofia - 7 augusti 2010 23:10

jag lyckades inte få dom att se filmen men jag fick dom att sitta i samma rum. ;)

men mamma & pappa tittade.


det var en annan film av nicolas cage, ghost rider.

är ganska insnöad på honom & hans action filmer nu.^^ han är en sjukt bra skådespelare säger jag bara!!


den här som var idag har varit väldigt mycket på reklam att den skulle va idag så många kanske vet vad den handlar om ? 

iallafall hörde jag att de kanske ska göra en två också.   

  

Av Sofia - 7 augusti 2010 18:20

idag har jag inte gjort så mycket mest klickat runt på datorn om en person.

rätt kul faktiskt när man kommer in på olika sidor & läser saker om samma person.


sen var jag ute hos kaninen ett tag & sen hjälpte jag mamma & pappa med uteplatsen. tråkigt men jag får ju pengar för det. ;)


ikväll sen ska jag tvinga martin & andreas att se ghost rider med mig för jag tänker inte se den själv! ^^  (andreas bor här över helgen) 


  

ha en bra kväll  

Presentation


Läs bloggen !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

ska jag byta till blogg.se ?
 gör det, lättare att komma ihåg
 nej jag är van vid adressen du har!
 nej du försvinner ju alla andra inlägg
 ja blogg.se är bättre :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards