sofiaberlin

Alla inlägg under augusti 2010

Av Sofia - 12 augusti 2010 19:45

nu har elisa gått hem & jag hamna här. ;)


elisa kom nån gång runt tre kanske och då hjälpte hon mig med en grej på min dator. sen titta vi på en gammal film (dr. Dolittle) som är lite skojig.

sen spela vi lite badminton på baksidan & jag var bäst så klart. xD

sen gick vi ion & titta på scary movie 4 !! åhhåhhhh...

hhahah, nae den var inte såå läskig eller vad säger du elisa ? 

sen gick vi ut igen & snacka lite skit typ. ♥


scary movie!

  

Av Sofia - 12 augusti 2010 13:59

idag när jag stod & fixa lunch ringde pappa & sa att han skulle komma hem & om jag gjorde till honom med. :P

så jag fixa till oss både och han blev sen såklart!! nerå men vi åt sen när han kom.


lite senare kommer elisa hit & tittar på film med mig. :D

inte setts på en vecka ju! :o hhahah



färsk bild   

    

Av Sofia - 12 augusti 2010 10:04

har fixat en fråga mig nu!


om du har en fråga eller nått du undrar är det bara tt skriva din fråga i rutan under min presentation.

för vissa kommenterar ju frågor & om ni vill ha ett svar kan ni skriva frågan där också. :P

Av Sofia - 11 augusti 2010 20:58

jag hitta en bild på manda från igår som jag tog, så det blir ju iallafall en liten bild från gårdagen. (k)


  

puss på er sunshines   

Av Sofia - 11 augusti 2010 20:40

har varit & sprungit förut. :)

jag hade kanske sprungit 1 km när det började regna, men det var skönt att springa i regnet. men när man kom tillbaka började det regna ännu mer & då var det ju inte lika skönt att stå där & vänta på dom andra. :/


så det var super skön att ta en varm

dusch & sen sätta sig i soffan & blogga lite.   


(ingen bild nu heller )  

Av Sofia - 11 augusti 2010 13:53

 


The mean kitty song  - en kille om hans katt x)


manda & jag hitta den på youtube & fasen va vi skratta asså!

finns fler klipp om han & hans ''mean kitty'' as kul är dom!!

   

Av Sofia - 11 augusti 2010 13:23

hello sunshines :)


idag är det 100 % slappar dag!

har precis ätit lunch & innan det har jag suttit lite vid datorn och tittat på tv.


försöker gå & lägga mig lite tidigare nu eftersom det närmar sig skolan.

iallafall innan 12 försöker jag för annars blir det nog svårt när man måste börja gå upp 6.3o sen när det är skola hela tiden!


sorry för typ inga bilder men så länge det är sommarlov kan man väl få gå o fixat utan kort! x)

Av Sofia - 10 augusti 2010 22:30

manda har gått hem nu.

filmen va jättebra , men lite konstig om man tänker efter. x)


men i början fick vi inte igång filmen så man hade lite panik ett tag först, hhaha.



  

hoppas alla hade en mysig kväll.   

Presentation


Läs bloggen !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

ska jag byta till blogg.se ?
 gör det, lättare att komma ihåg
 nej jag är van vid adressen du har!
 nej du försvinner ju alla andra inlägg
 ja blogg.se är bättre :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards