sofiaberlin

Alla inlägg under juli 2010

Av Sofia - 4 juli 2010 21:15

igår var vi på ett litet nöjsfält som hette typ Canobie park eller nått.

nu måste då tänka att vi usa är det litet. men om man tänker i verige så var det lika stort som liseberg typ. ;) det var jättekul där!!

sen på kvällen var martin, jag, kent & erik själva hemma för de andra var & fira att nån fyllde år.


tyckte det var lite roligt att men såg lite av den på parkeringen.


de hade en jätte stor staty med. gissa vem det är? 

   


stort popcorn stånd i bakgrunden.

 

så här mycket skvätte det om flumeriden man ser nerförsbacken också!!


min kusin åker liten bil, hhaha ;)     


TANISHI

Av Sofia - 3 juli 2010 04:13

senare på eftermiddagen kom grannarn för bi. jag kommer inte ihåg va de hette,

mr. blablabla & mrs. blablabla.

när mrs. fick veta hur gammal jag va sa hon; ohh, I have two boys at home who would love to meet you! 

piiiinsamt!


jag har träffat dom förut när jag var 3 år , för då firade vi usa's national dag med dom. dom har en dotter också.


hon sa också att jag borde komma över nån gång and do girlstuff med dom eftersom jag är den ända tjejen här förutom mamma då.  -.-

vi har också fri tillgång till deras pool med så vi kan gå dit när vi vill. ^^

 när vi hade ätit middag kom det massor eldflugor också.

det är jättehäftigt när de blinkar så där i mörkret.



TANISHI

Av Sofia - 2 juli 2010 20:47

vi gick upp ganska tidigt , 8.oo , för det är svårt att sova länge när huvet tänker tiden som är i sverige. & i sverige var den då 14.oo ;)


på morgonen har jag tp bara lekt med min kusin erik! vi lekt hide and seek & tap.

(han är 5år)

nu har vi varit ute & ätit lunch & glass också.


det är 74 grader ute nu skulle jag tro. <3


TANISHI

Av Sofia - 2 juli 2010 03:31

nu är vi framme!! :D


när vi hade landat på island funkade inte våra biljetter så vi fick gå nån stans fixa dom.

det tog sån tid att de ropade i högtalarna att vi var tvungna att skynda oss!

jag trodde seriöst att vi skulle missa de & bli fast på island. ^^ 


nu sitter vi & äter melon i köket hemma hos amerikanska familjen berlin. :P


TANISHI

Presentation


Läs bloggen !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

ska jag byta till blogg.se ?
 gör det, lättare att komma ihåg
 nej jag är van vid adressen du har!
 nej du försvinner ju alla andra inlägg
 ja blogg.se är bättre :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards