sofiaberlin

Alla inlägg under juli 2010

Av Sofia - 26 juli 2010 14:33

idag på morgonen var vi i vidingsjö och sprang. sen åkte vi hem 

& åt äggröra & pannkakor. :)


fixa lite hemma sen.

lite senare sen kommer hanna hit för hon ska slagga här.   


byxorna är från victoria secret, usa

     

Av Sofia - 25 juli 2010 22:45

god kväll ^^

idag har vi varit & hämtat kasimov hos farmor & farfar.

jag har saknat honom så mycket! han har varit där sen midsommar.

så när vi hämtade honom hade ha tappat all sin vinterpäls! då var den typ 10 cm nu bara 4 cm typ. ;) 

han så så liten ut!!


nu är vi hemma och tittar lite på tv. 

& jag har jättesvårt att sova på kvällen nu eftersom usa var så mycket efter. :(


Av Sofia - 24 juli 2010 15:55

dagens låt!


Taylor Swift - Love story


min nya faviis ♥




Av Sofia - 24 juli 2010 15:43


Lördag


igår kom vi hem då.

kändes jättekonstigt eftersom vi flög ''framåt i tiden''

för när vi åkte va den typ 21.30 (torsdag) , sen flög vi 5 timmar .

viips! så va klockan 7.00 på island.

sen flög vi tre timmar där ifrån.

viips! så var klockan 13.00 i sverige.


                                                                                                                     

 


idag sov jag till 10.30 , kunde sovit mycket längre men måste ju ställa om hjärnan så fort som möjligt igen. ;)

nu har jag mest slappat & packat upp , för jag blev inte klar igår.


nu i sommar ska jag också rensa ut mitt rum på gamla saker och visa möbler också kanske. ♥








Av Sofia - 22 juli 2010 17:25

nu packar vi för att åka hem ;)

planet går typ 4 på natten svensk tid så vi är hemma imorrn klockan 1.


semestern får avslutas med en bild på  kussarnas hus.

    

Av Sofia - 22 juli 2010 05:53

idag på morgonen kastade jag och martin baseboll. ^^

sen spela vi match också. red sox vs new yankees (m = red sox , s = yankees)

jag / yankees vann.

råka träffa martin med bollen på knäna så han lämna walk over.

för jag träffa han med bollen på båda k'äna ,hehe...


baseboll är kul & jag är red sox fan nu!   


red sox och new yankees är rivaler så på matchen igår i pausen visa det lite från en av deras match som var samtidigt bara för att de förlorade, hhahahahah ^^


köpte en ny baseboll med.

Av Sofia - 20 juli 2010 21:33

devil   (skräckfilm)


här kommer ett spännande tips på en ny skräckfilm. den handlar om fem människor som fastnar i en hiss. faktum är att nästan hela filmen utspelar sig i hissen!


titta på trailern och se vad ni tycker, jag tycker den verkar väldigt bra.

jag ska absolut se den när den kommer ut. antagligen 15 års gräns så alla under får se den hemma. ;)



hur spännande kan en film i en hiss va? ^^


filmen hitta jag först på fokis blogg. http://fokis.se/

Av Sofia - 20 juli 2010 21:02

idag är det baseboll match!

det är hemma match för red sox så vi ska gå. ;) (boston) 


det ska bli kul. alla har red sox tröjor utom martin. hhaha, han vill inte änns ha nån. tråkmåns. -.-


GO RED SOX!!!


aja , här är en bild.

  

Presentation


Läs bloggen !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

ska jag byta till blogg.se ?
 gör det, lättare att komma ihåg
 nej jag är van vid adressen du har!
 nej du försvinner ju alla andra inlägg
 ja blogg.se är bättre :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards