sofiaberlin

Alla inlägg den 20 juli 2010

Av Sofia - 20 juli 2010 21:33

devil   (skräckfilm)


här kommer ett spännande tips på en ny skräckfilm. den handlar om fem människor som fastnar i en hiss. faktum är att nästan hela filmen utspelar sig i hissen!


titta på trailern och se vad ni tycker, jag tycker den verkar väldigt bra.

jag ska absolut se den när den kommer ut. antagligen 15 års gräns så alla under får se den hemma. ;)



hur spännande kan en film i en hiss va? ^^


filmen hitta jag först på fokis blogg. http://fokis.se/

Av Sofia - 20 juli 2010 21:02

idag är det baseboll match!

det är hemma match för red sox så vi ska gå. ;) (boston) 


det ska bli kul. alla har red sox tröjor utom martin. hhaha, han vill inte änns ha nån. tråkmåns. -.-


GO RED SOX!!!


aja , här är en bild.

  

Av Sofia - 20 juli 2010 00:52

igår var vi & plockade blåbär. :) det är inte som att plocka hemma för blåbären växer på buskar lika stora som jag. & blåbären är nästan lika stora som körsbär.

det var skoj.


idag har vi shoppat! :DDDDD

de har en stor galleria här i stan som vi va  på.

hann självklart inte alla affärer men det var kul, det var så länge sen jag gjorde det sist. ;)


det blev :                                             (efter - vart jag köpt det )

* en red sox tröja till baseboll matchen imorrn.

nr 2 Ellsbury (hunken i laget) - all star

* rosa mjukisbyxor , text: love pink - victoria secret PINK

* svart hoodie tröja , text: love pink - victoria secret PINK

* vit & rosa t-shirt , text: love pink 86 - victoria secret PINK

* liten randig hund , text; love pink - victoria secret PINK

(den var gratis om man handla)

* röda converse skor - champs

* vit & svart randig tunn tröja - wet seal

* gråblå jeans - wet seal

* vit & grå randig stickad tröja - forever 21

* mörkblå jeansleggings - forever 21

* nagellack stickers i massor färger - claire's


det var nog allt tror jag. jag älskar affären PINK. lovelovelovelove....

det är skitcoolt, allt är i rosa & det är ristat in massor tjej grejer i borden osåvidare!! älskar det iallafall


men det blir inga bilder för jag har ingen spegel att ta i. ;) ni får vänta tills jag kommer hem. 


TAniShI


Presentation


Läs bloggen !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

ska jag byta till blogg.se ?
 gör det, lättare att komma ihåg
 nej jag är van vid adressen du har!
 nej du försvinner ju alla andra inlägg
 ja blogg.se är bättre :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards