sofiaberlin

Alla inlägg den 4 juli 2010

Av Sofia - 4 juli 2010 21:28

4 juli


idag är det nationaldagen här i usa. :) 

först var vi & bada på sandy beach , det var jättevarmt i vattnet.

tror det var typ 24 grader eller nått sånt.


sen hemma var det parad med godis , vattenballonger , hästar , brandbilar , polisbilar och bla bla bla. mycket var det iallafall.

de kastade ut godis så man ficka fånga själv. ;)


senare ska vi iväg & titta på massor fyrverkerier men det är inte säkert.


de här är min godispåse. ;) men amrikanskt godis är inte så gott så jag kommer ge bort mitt till pappa eller nån. 

   

TANISHI

Av Sofia - 4 juli 2010 21:15

igår var vi på ett litet nöjsfält som hette typ Canobie park eller nått.

nu måste då tänka att vi usa är det litet. men om man tänker i verige så var det lika stort som liseberg typ. ;) det var jättekul där!!

sen på kvällen var martin, jag, kent & erik själva hemma för de andra var & fira att nån fyllde år.


tyckte det var lite roligt att men såg lite av den på parkeringen.


de hade en jätte stor staty med. gissa vem det är? 

   


stort popcorn stånd i bakgrunden.

 

så här mycket skvätte det om flumeriden man ser nerförsbacken också!!


min kusin åker liten bil, hhaha ;)     


TANISHI

Presentation


Läs bloggen !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

ska jag byta till blogg.se ?
 gör det, lättare att komma ihåg
 nej jag är van vid adressen du har!
 nej du försvinner ju alla andra inlägg
 ja blogg.se är bättre :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards