sofiaberlin

Alla inlägg den 12 juli 2010

Av Sofia - 12 juli 2010 18:25

på morgonen åkte vi en buss där man satt på taket & åkte runt i new york.

    


sen var det kändis dags. ;) tog bara nåra för jag ser inte så bra ut på nån.

        

     

madamtussaudevavipå


sen skulle mamma, pappa, martin & jag ner till havet & åka en båt om hette beast boat men den ar trasig den dagens så vi får åka den hemma i boston sen.


istället var mamma, jag & pappa inne på forever21, det är en jätte stor kläd affär i new york. tror det var fyra eller fem våningar men vi hann inte alla. :(

  

sen på kvällen var jag , mamma, pappa, jonas & jeri uppe på en av restaurangerna på hotellet. den var längst upp (våning48) och den snurra runt!

det var liksom mitti snurra den inte för där var kök & bar & sånt. men sen runt om snurrade det runt så man kunde se ut åt alla håll. skit coolt , kul att titta på gränsen mellan där det snurra o inte. ^^ 


TANISHI

Av Sofia - 12 juli 2010 17:23

nu är jag hemma från new york! :D


new york:

vi bodde mitt i centrum eller vad man ska kalla det.

skit fint hotell. 

   

    


sen gick vi runt i stan & titta lite , åkte en båt också.

tog massor bilder men ni får bara se de här. ;)

   


vi åt lunch på ett ställe som hette planet hollywood.

det var jätte coolt för de hade massor grejer från kända filmer där & kändisar hade gjort handavtryck med.


edwards kläder från balen i twilight, bellas kläder från balen.

rob patzz handavtryck och andra coola saker. 

   

      


sen gick vi runt mer på stan. ;) (pallar inte bilder) & åt middag på italiensk restaurang.


TANISHI

Presentation


Läs bloggen !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

ska jag byta till blogg.se ?
 gör det, lättare att komma ihåg
 nej jag är van vid adressen du har!
 nej du försvinner ju alla andra inlägg
 ja blogg.se är bättre :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards