sofiaberlin

Alla inlägg den 10 november 2010

Av Sofia - 10 november 2010 22:02

snöbollskrig i skolan :D

vi sluta en halvtimme tidigare på spanskan, sen hade vi vikarie på biologin också.

på matten var jag på så dåligt humör att jag inte äns öppnade boken idag,

Pelle skulle ändå rätta den men han lyssnade inte så jag fick va kvar lite efter med & vänta medans han rättade den. han sa att det var bådas misstag att jag inte gjort nått på lektionen. jag sa att jag inte tyckte de blivit nått misstag så då ändrarde han till: okej, jag var klumpig & du vart rätt nöjd. ^^


sällskap med Victoria hela vägen hem för någon hade tagit hennes cykel vid vår busshållsplats så från & med nu ska jag nog också börja låsa min där nere :P

somna sen när jag kom hem & vakna inte fören martin sliter upp dörren när han kom hem. då var klockan 18.00 så jag fick skynda mig upp & byta om & sticka på träning. hade skit ont i huvudet precis när jag vakna med. <3

  



Presentation


Läs bloggen !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

ska jag byta till blogg.se ?
 gör det, lättare att komma ihåg
 nej jag är van vid adressen du har!
 nej du försvinner ju alla andra inlägg
 ja blogg.se är bättre :)

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards