sofiaberlin

Alla inlägg den 22 juni 2010

Av Sofia - 22 juni 2010 21:58

bussen till stan där man träffa martin, andreas & gabbe. vi vänta på att pappa skulle hämta oss så han skulle skjutsa oss till team sportia.

yes box! de blir nmr 13 i två år nu. :P nöjd med de också, bra va?? (nej, de är inget oturs nmr)


sen hemma & slappa, typ vid fem nån gång messa jag med hanna (a) lite vi bestämde att vi skulle bada.

sen nere vid badet träffa vi hanna (s) & elin (h). hhaha, jag vet att de blir lite konstigt när jag skriver så men annars kan ni ju tro att jag menar nån annan när alla heter samma sak. ;)

iallafall, vi badade lite sola, spela boll, sen åkte vi till affärn & lite sånt.


guud va långt de blev hoppas ni orkar läsa. <3


jag idag. :*

  

TANISHI

Av Sofia - 22 juni 2010 09:10

idag ska jag ta bussen in till stan o träffa martin & pappa sen ska vi prova matchställ till hösten på team sportia. ^^ jag ska nog inte byta nmr tror jag eller kankse om 13 är ledigt. karrou hade de innan men hon har bytt nu!!


ska duscha nu först.


TANISHI

Presentation


Läs bloggen !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

ska jag byta till blogg.se ?
 gör det, lättare att komma ihåg
 nej jag är van vid adressen du har!
 nej du försvinner ju alla andra inlägg
 ja blogg.se är bättre :)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards