sofiaberlin

Alla inlägg den 19 juni 2010

Av Sofia - 19 juni 2010 21:49

vaknade hemma hos karin (o johan men han cykla ju) på morgonen.

gick ner & åt lite sen fick vi reda på att pappa snart skulle gå i mål så vi fick skynda oss iväg till motala & hämta honom då, medan martin sov. xD


men sen skulle karin ut och ge vatten till deras får men sen ringde hon upp till oss i huset och sa att hon behövde en sax fort!! så jag sprang ut och hade ingen aning om var hon var. sen såg jag henne på andra sidan av en stor åker. :o

så jag sprang genom hagen med får och ut på åkern och de höga gräset.

när jag kom fram var det ett litet lam som satt fast i elstängslet & höll på att kvävas men vi kunde klippa los honom igen. sen vallade vi in fåren i den riktiga hagen. ;)


de var en upplevelse isig. 


TANISHI

Av Sofia - 19 juni 2010 20:47

blogga inte igår så nu ska jag berätta en historia om fredagen.. :


på eftermiddagen kom elisa. :)

vi spelade volleyboll och sånt, vi var verkligen bääääst tycker jag.

vi åt lite glass och titta på en film sen.


vi skjutsade hem elisa och åtke iväg till våra kompisar där martin & jag ska sova för mamma , pappa & en av de martin & jag ska bo hos ska cykla vätternrundan i natt!!

vi tittade på legend of the seeker för de va säsongs final. 


läste lite & gick och la mig. ♥'


elisa ♥

  

TANISHI

Presentation


Läs bloggen !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

ska jag byta till blogg.se ?
 gör det, lättare att komma ihåg
 nej jag är van vid adressen du har!
 nej du försvinner ju alla andra inlägg
 ja blogg.se är bättre :)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards