sofiaberlin

Alla inlägg den 24 juni 2010

Av Sofia - 24 juni 2010 13:02

jag satt här & ville blogga så jag klicka runt lite och hitta de här. 


gillar du glitter? tycker du att dina pennor ser tråkiga ut? eller musen till datorn?

då skulle du kanske vilja ha nån av de här grejorna? (a)

jag tycker de är jätte söta och skulle gärna ha alla.


alla kostar olika så om du är intresserad får

du gå in och titta själv : sök på bling bling.


källa : http://coolstuff.se



pennhållare.

   miniräknare.


tejphållare.

 


pennor.  


häftaparat.   


brevkniv.

    

jag tycker de rosa är jättesöta. ^^


TANISHI

Av Sofia - 24 juni 2010 09:16

dagens låt!


Jason Derulo - in my head


de sägs att den hette; in my bed men att det verkade som ett opassande namn så de skrev om den!



TANISHI

Av Sofia - 24 juni 2010 09:07

GOD MORGON! ^^ 


det är ju midsommarafton imorrn så ikväll ska vi åka iväg och va borta till söndag & fira midsommar med några kompisar. :)


de ska bli kul men de är inte säkert att vi kommer ha något internet där vi ska bo så vi får se om jag bloggar.

jag har ju internet i mobilen men om jag vill blogga från mobilen måste jag betala & då är de ju bättre att man bloggar när man kommer hem.


TANISHI

Presentation


Läs bloggen !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

ska jag byta till blogg.se ?
 gör det, lättare att komma ihåg
 nej jag är van vid adressen du har!
 nej du försvinner ju alla andra inlägg
 ja blogg.se är bättre :)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards