sofiaberlin

Alla inlägg under juni 2010

Av Sofia - 15 juni 2010 18:37

nu har karro åkte hem till sig.

vi har varit nere vid badet och så har vi varit och käkat pizza också. :)

hemma sen tog vi lite kort som kommer nu också.


ikväll har mamma lite gäster så jag kommer nog sitta här ganska mycket. ^^



bilder från dagen.


      Jag är muppad på den under!!

 



tack för dagen karro!! hoppas alla andra också haft en bra dag.



TANISHI

Av Sofia - 15 juni 2010 10:20

nu har jag precis duschat & känner mig så fräsch man kan bli, hhaha. ^^

sitter och väntar på att karrou ska komma hit, vi ska antagligen ner till badet sen också. ♥


TANISHI

Av Sofia - 14 juni 2010 21:39

idag har jag väl inte gjort nått speciellt alls, bara chillat hemma. ;)


sen träning på kvällen o de gick sådär tycker jag. 

efter träningen var mamma, pappa & jag i minneslunden & la blommar för de är mormors födelsedag. (hon skulle bli 74 år) ♥


imorrn kommer karrou!!


TANISHI

Av Sofia - 13 juni 2010 21:33

   

dagens sötis blir så klart min lilla kisse, kasimov ♥

han föddes 2 september 2008 & är en sibirisk katt!!


bilden är från när han var ganska liten men han har inte ändrat sig så mycket. ;)

   

TANISHI

Av Sofia - 13 juni 2010 20:56

dagens låt!


LeAnn Rimes - Some say love



de är inte orginalet! de är ; Bette


Midler - The rose, men den är inte


lika bra. :)




TANISHI

Av Sofia - 13 juni 2010 20:48

idag har hela familjen varit i mormors lägenhet och rensat ut ennu mer. :/

martin och jag har fått dela på sakerna i köket sen ska vi få dom igen när vi flyttar hemifrån för de kostar så himla mycket att köpa allt man behöver till köket just då säger mamma & pappa. ;) thanks!! hhaha


imorrn blir det nog bara att slappa, sen så är de 14 juni också, är väl den jobbigaste dagen på året också, iallafall iår.. (L)


TANISHI

Av Sofia - 13 juni 2010 12:10

nu är jag tillbaka från skarasommarland!

 

de va dit vi skulle åka ! de har varit jättekul och vi kom hem igår. ^^

jag vann en chokladkaka & 16 påsar med godis bilar!! åhhh..

 

när vi kom hem sen var vi & sprang i vidingsjöö. :)


TANISHI

Av Sofia - 10 juni 2010 15:49

sommarloov (L)


nu har jag äntligen sommarlov!! de blir nog nån bild från skolavslutningen men inte nu , ni får läsa min bdb istället då. ;)


nu ikväll ska vi åka iväg, jag vet inte var för mamma & pappa tänker inte säga vart vi ska fören vi är framme. så vi får se om vi har nått internet vart vi än ska. ^^


TANISHI

Presentation


Läs bloggen !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

ska jag byta till blogg.se ?
 gör det, lättare att komma ihåg
 nej jag är van vid adressen du har!
 nej du försvinner ju alla andra inlägg
 ja blogg.se är bättre :)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards