sofiaberlin

Alla inlägg under juni 2010

Av Sofia - 9 juni 2010 21:51

je manque vraiment tout le monde dans la classe, est désormais toujours dans mon coeur! 6a dans mmon coeur <3


sista dagen med 6a idag :(



TANISHI

Av Sofia - 9 juni 2010 19:17

  


de är jätte svårt att åka snowbord om man inte har åkt innan. (jag har aldrig provat i en riktig skidbacke) 

men den här lilla 1 åringen klarar det perfekt ju! hon kan till och med bromsa och parera när hon håller på att falla.

+ att hon ser ju extra söt ut i sina rosa små söta vinterkläder. ^^


TANISHI

Av Sofia - 8 juni 2010 18:53

var med hanna (a) & elin efter skolan idag. :D

vi spela lite wii & sen såg vi på grease men vi hann inte se klart så vi får se den en annan gång. ^^ 


nu ikväll ska man städa här hemma.

& imorrn är de avslutningsmiddag med alla lärare & 6:or.


TANISHI

Av Sofia - 7 juni 2010 22:12

dagens låt! 


vi ska sjunga den på skolavslutningen som ett skämt! xD

har själv inte sett filmen men folk har sagt att den är bra.


klippet är från filmen. ;)



TANISHI

Av Sofia - 7 juni 2010 21:59

idag hade vi brännboll mot lärarna i skolan. :D

jag & amanda va hipphoppare / streetdansare!! tycker vi va snyggast asså.

de gick bra & vi vann med 113 - 146. ^^ 

bara 93:orna, 96:orna & 97:orna (vi) som har vunnit!!


sen på träningen hade jag utvecklingssamtal, de gick också bra!



TANISHI   

Av Sofia - 7 juni 2010 21:59

idag hade vi brännboll mot lärarna i skolan. :D

jag & amanda va hipphoppare / streetdansare!! tycker vi va snyggast asså.

de gick bra & vi vann med 113 - 146. ^^ 

bara 93:orna, 96:orna & 97:orna (vi) som har vunnit!!


sen på träningen hade jag utvecklingssamtal, de gick också bra!



TANISHI   

Av Sofia - 5 juni 2010 18:41

hej på er allihopa!!! :D


nu drar jag igång igen tror jag!!

igår var jag hemma hos amanda, vi gjorde en dans till brännbollen. tror ni fattar va vi ska va då. ;)

sen senare på kvällen kom hanna (e) till mig för hon skulle sova här!! + att pappas kompis också kom o sov över. (mamma o pappas kompis sambo va iväg på en grej över natten)

hanna åkte redan 7.45 imorse för vilma skulle tävla, när hon gått åt vi frukost.

sen när jag skulle titta på tv somna jag i soffan. ^^ vakna vid tolv sen, hanna o jag gick o la oss sent. hhaha.


TANISHI

Presentation


Läs bloggen !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

ska jag byta till blogg.se ?
 gör det, lättare att komma ihåg
 nej jag är van vid adressen du har!
 nej du försvinner ju alla andra inlägg
 ja blogg.se är bättre :)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards