sofiaberlin

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Sofia - 5 februari 2011 13:50

asso jag ska kanske sluta blogga för jag pallar inte,

ska typ blogga några gånger i veckan istället.

visst många läser & jag oooorkar inet tänka på att sitta vid datorn varje dag.

för de gör jag inte, många dar sätter jag på den , bloggar , loggar ut.

det tar bara onödig tid!


stan med elisa igår efter skolan , blev en del grejer ,, ;)

var på restaurang med mamma & pappi & några kompisar till dom igår kväll.

vietnamesisk mat , var de, man tar de man vill ha sen ger man de till kocken & så kollar man på när dom lagar de.

träning imorse, vi körde boxning, fyyy fan trodde jag skulel ett tag.

sen var man i lambohov & kolla broorsans match med elisa!



jag har fått mina linser nu med!! :DDDD jag orka inte fota noga.

    

Presentation


Läs bloggen !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

ska jag byta till blogg.se ?
 gör det, lättare att komma ihåg
 nej jag är van vid adressen du har!
 nej du försvinner ju alla andra inlägg
 ja blogg.se är bättre :)

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards