sofiaberlin

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av Sofia - 2 januari 2011 23:39

öppnat USB-minnet jag fick i julklapp först idag ^^

16 GB , kan behövas, men nej nej.

skulle lägga in mina bästa filmer på datorn i den & så kommer de upp : tyvärr det behövs 5 GB till för att du ska kunna lägga in allt de här.

hopp, då ska vi se ....... WOHO, jag fick in 15 filmer. de räcker ju inte så länge. fan.

men tack för julklappen pappa! :3 


hade tänkt se cloverfield nu men jag hann inte :(((((

OCH DEN SOM SÄGER ETT ORD OM ATT DEN FILMEN ÄR DÅLIG ELLER KONSTIG,,




ja den borde nog söka hjälp , jag är frivillig att hjälpa dej :)


  

Av Sofia - 2 januari 2011 16:28

gått på promenad med broor en timme idag. :P

bar att röra lite på sig med när man bara är hemma.

rätt mycket snack ändå.

fixat några filmer med, tex paranormal activity.


nu ska jag ha eget litet spa för känns som jag behöver de nu :)

hårinpackning , ansiktskräm & såna grejor.

precis gjort upp med IP när nästa hockey match blir,

LHC ~vs~ HV 71 (L)


PuSs


  



  

 

Presentation


Läs bloggen !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

ska jag byta till blogg.se ?
 gör det, lättare att komma ihåg
 nej jag är van vid adressen du har!
 nej du försvinner ju alla andra inlägg
 ja blogg.se är bättre :)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards