sofiaberlin

Alla inlägg den 12 januari 2011

VM!

Av Sofia - 12 januari 2011 21:44

min dag börja sämst.

var astrött när jag vakna & så råka jag stänga av väckarklockan!

& om jag somnar om då är jag i deep shit! 

snacka om asförbannad, gick ner i köket & gjorde te & satt där typ en halvtimme, de var ändå ingen vaken. sen kom mamma & bah : ska du inte gå till skolan idag ?

gud vilken lust jag hade att säga näää! fast jag palla inte va hemma heller. så de blev skola.

men sen blev de bättre & bättre resten av dagen.

sitter med Eewe nu. HAHAHA hon tycker inte om att sitta bredvid mig för hon tycker inte hon kan något då! 

tex:

*alpha ställer en fråga*

*hanna svarar*

Eewe: ofta hon kunde den ? :O hon kan ju allt!

Sofiah: jag kunde med den! kunde inet du ? ;s

Eewe: ....


*sofiah viskar alla svar på frågorna till Eewe hela tiden*

jag har väldigt bra minne that's it. :)

tränat nu med:* fick VM biljetterna idag med! 


PuSs



Presentation


Läs bloggen !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

ska jag byta till blogg.se ?
 gör det, lättare att komma ihåg
 nej jag är van vid adressen du har!
 nej du försvinner ju alla andra inlägg
 ja blogg.se är bättre :)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards