sofiaberlin

Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av Sofia - 18 oktober 2010 18:27

Elisa har kommit nu!

vi sitter på mitt rum & Elisa spelar lite xbox & jag sitter här XD

när resten av familjen kommit hem ska vi äta & sen blir det spa i realaxen :D

film senare efter det också. ingen aning om vad vi ska se.


puss på er <3

  

Av Sofia - 18 oktober 2010 16:06

  

Justin Bieber har hamnat i trubbel och blivit polisanmäld av en tolvårig pojke.

Bieber var på en laserdomeanläggning i Richmond i Kanada när han råkade springa på pojken för att slippa bli träffad av en motspelares ''laserstråle''.

Pojken fick några mindre skador vid olyckan.

Nu har pojken polisanmält Bieber & det pågår en utredning, och dom håller på att intervjua en rad vittnen som kan ha sett vad som hände, säger en talesman vid den kanadensiska polisen.


själv tycker jag det är lite överreagerat av alla men det är ju USA så ;)

fast jag tycker inte synd om honom direkt XD

  

Av Sofia - 18 oktober 2010 11:07

hade inte tid att blogga igår,

gick upp vid typ halv nio & tog bussen in till ekholmen & träffa Elisa :D

vi var & titta på p96 USM match i hallen där. dom vann med ett mål.

sen var vi i stan & åt lunch. efter det gick vi till Kungsis & titta på våran match mot Finspång 96 , träffa Karroo där med. vi såg inte hela men jag tror vi vann.

in till Ekholmen igen & titta på p96 andra USM match.

dom förlora men dom hade redan gått viadre så det spelade ingen roll :P


sen åkte jag direkt hem & packade för jag skulle sova hos Hanna :D

vi var ute på kvällen & hade lite kuul XD men det var iskallt O_O

vi titta på lite film hemma hos Hanna. vi orka inte va uppe så länge så vi sov ett tag efter tolv.

& nu måste jag snart sticka hem från Hanna för jag måste plugga innan Elisa kommer hem till mig för en liten spakväll, sen sover hon hos mig med sen :)


 

blixxxt (h*  

Presentation


Läs bloggen !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

ska jag byta till blogg.se ?
 gör det, lättare att komma ihåg
 nej jag är van vid adressen du har!
 nej du försvinner ju alla andra inlägg
 ja blogg.se är bättre :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards