sofiaberlin

Alla inlägg den 26 oktober 2010

Av Sofia - 26 oktober 2010 21:42

studiebesök med draman på elsas teater idag :P

hhaha, fett kul. skrev massor på väggarna där inne. 

var typ så att när dom hade en ny show fick man skriva på väggarna vad man tyckte om den :D fast man fick skriva vad man ville så de gjorde vi XD


killarna i klassen har sämst humor enligt mig med.

sitter & lyssnar på en film där jag säger ''HOPPSAN!'' lite väl högt typ.

skiiiiiiit kul!!.......... typ första gången.


efter skolan var jag hemma hos elin :)

titta på Psych först sen satt vi vid datorn. höll på att garva ihjäl oss åt lite på youtube. hahahahhahahah XD 


sen har jag ett litet problem att jag kan inte äta middag med nåns familj utan att näst intill garva ihjäl mig åt nått!! XD men dom skratta faktiskt med idag ;)



   en av väggarna :)           golvet i dataspelet XD

    



ollis & mina fiiiiina fötter ^^

 

dom hade en lite speciell show just nu så såhär såg de ut på stora scenen :P

  

Presentation


Läs bloggen !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

ska jag byta till blogg.se ?
 gör det, lättare att komma ihåg
 nej jag är van vid adressen du har!
 nej du försvinner ju alla andra inlägg
 ja blogg.se är bättre :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards