sofiaberlin

Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av Sofia - 22 oktober 2010 20:46

 


IN THE JUNGLE - Amandas favvo lååt som sagt :DD


hahahahahahahah <3

hon är hunden ;)





Av Sofia - 22 oktober 2010 20:16

chaa XD


askul på musiken idag.

vi spelar typ gitarr hela tiden & låten A have a dream är så j*vla tråkig så 

Jag, Hanna, Victor & Lena sjöng In the jungle typ :)

hahhaahah (Y)

efter middagen har ni ju hört de mesta av :P

vart med dampbarnet manda.

vi satt mest vid dator & gjorde precis ingenting.


ser Idol nu & imorrn bitti ska jag åka upp till Stockholm & på dan ska vi gå på cosmonova eller vad det heter :P sen blue man group på kvällen.

sen har Martin handbollsmatch där uppe på söndag så vi stannar där ;)


  


Av Sofia - 22 oktober 2010 17:22

tjenaaaaaaaaaaaaaaah :D:D:D:D:D:D:D:D







Amanda som skriver :DD

Sitter vid datorn och dampar med sötnowsen :D

Sitter och nördar låtar & jag försöker få sofia att välja min favvo låt som " dagens låt" !! :D mihihihihi ^^

Kommer säkert lite cp-bilder & hoppas verkligen inte att Sofia lägger upp videon som hon spelade in  , där nördar jag min favvolåt och får damp på datorn :D:D:D:D








Ha en bra kväll så skriver dampsofia ett lite mer dampseriöst inlägg sen ^^







Ses' ;)


// amandaaaah :DD  

Presentation


Läs bloggen !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

ska jag byta till blogg.se ?
 gör det, lättare att komma ihåg
 nej jag är van vid adressen du har!
 nej du försvinner ju alla andra inlägg
 ja blogg.se är bättre :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards